Czyszczenie konektorów 6.3mm - Page 2

Re: Czyszczenie konektorów 6.3mm

W bmw umieszczaja je fabrycznie na zewnatrz na ramie i wtedy samo sie
chlodzi. Choc w japonczykach wiekszosc wcisnieta jest w rozne zakamarki i
tez wiekszosc przezywa.
Patent z wiatrakiem powinien zwiekszyc niezawodnosc.

pzdr
Tmek

Re: Czyszczenie konektorów 6.3mm

W Hayce też był na ramie, ale na dystansach (rama nie robiła za radiator),
pod owiewką (był otwór, który powodował przepływ powietrza). Przeniosłem
do tyłu (przed lampę), bo z wentylatorem się nie mieścił.

Kumpel w CBR ma regulator przykręcony do ramy bez dystansów, rama robi za
radiator.

--
"zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
http://www.chmurka.net/

Re: Czyszczenie konektorów 6.3mm

Jak mi problemował zasilacz od peceta, to zalutowałem miejsca zaciśnięcia
przewodów w molexach. Gdzie było luźno na styku, przygiąłem po chamsku
czymś, co się dało włożyć, tak, że średnica rurki nieco się zmniejszała.
Pomogło. Nawet nie wnikałem, czy "przypłaszczenie" styku, czy zalutowanie
jego miejsca zagniecenia na przewodzie.
A styczki - jak się dało, jedwabnikiem jakimś się posuwało. Czy nawet co
wpadło w ręce, nawet potrafiłem mamie pilniczek do paznokci podsunąć,
uważałem tylko, aby zanadto nie zniszczyć styku, ani nie połamać pilniczka
:) Ech... w takich sytuacjach nasuwa mi się myśl o przekaźniku telefonicznym
typu "C", ma on bardzo pożyteczny patent w tym temacie :) (w innych też
widziałem, ale "C" [K65, K66] ma to najlepiej wyrażone, nie pamiętam,
musiałbym zobaczyć, czy nie ma tego też "S" [np. MN60])

--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.
Re: Czyszczenie konektorów 6.3mm
na 99% masz problem na styku kabel-konektor, a nie pomiędzy konektorami.
Polutuj to, będziesz mógł rozłączać
Tomasz

Re: Czyszczenie konektorów 6.3mm

Odciąłem już obie kostki i polutowałem, ale mam kostki z kawałkami kabli,
z ciekawości pomierzę (jak będę w domu).

--
"zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
http://www.chmurka.net/

Re: Czyszczenie konektorów 6.3mm
Pilniczek do paznokci.

Site Timeline