Czyszczenie konektorów 6.3mm

W dniu 19.08.2013 08:03, Adam Wysocki pisze:

na 99% masz problem na styku kabel-konektor, a nie pomiędzy konektorami. Polutuj to, będziesz mógł rozłączać Tomasz

Reply to
Tomasz

Odciąłem już obie kostki i polutowałem, ale mam kostki z kawałkami kabli, z ciekawości pomierzę (jak będę w domu).

Reply to
Adam Wysocki

Pilniczek do paznokci.

Reply to
Jingiel

Ale nie wszystkie mają problemy jakie mają Twoje auta...

Nic.

To zależy od mechanika. Dobry mechanik sprawdza czujnik czy działa przy przekroczeniu tych 110 stopni i nie wymienia dobrego czujnika.

Kupowanie wody nie jest rozsądne bo często masz czystą wodę w kranie. Bardzo często taką samą wodę jak w butelce, bo butelkowane wody często nie są wodami mineralnymi tylko pochodzą z lokalnego wodociągu...

No właśnie na taki nie chciałbym trafić. Zamiast szybkiej diagnozy czujnika temperatury omomierzem muszę rozcinać przewody, potem je lutować nawet gdy się okaże że nie było nic złego z czujnikiem.

Producent tego nie oferuje bo to jest katastrofa dla diagnostyka i warsztatu.

Reply to
Pszemol

  1. Tnij cytaty.
  2. Nie są jednorazowe bo wtedy po wymianie czujnika musiałbyś wymieniać całą wiązkę przewodów z nową wtyczką do czujnika jeśli wtyczka miałaby być jednorazowa. Nie ma kompletnie sensu to co mówisz.
Reply to
Pszemol

Bzdura. Wiele lat temu padł mi czujnik tlenu z układu wydechowego hondy accord. Wymieniłem czujnik samemu, po wcześniejszej diagnozie, która bez wtyczki/gniazda byłaby katorgą. Po wymianie nie ma z nim więcej żadnych problemów. Twoją teorię jednorazowości właśnie obaliliśmy...

Być może trafiłeś na ten jeden wadliwy z trzech milionów innych, dobrych...

Reply to
Pszemol