Czym zastąpic szybką diodę D20LC40?

Witam racji że nigdzie nie moge znaleść oryginału czym zastąpić szybką diodę

20A 400V pracujacą w urządzeniu inwertorowym pozdrawiam
Reply to
Szumek

Na szybko w Farnellu: BYV34-400, DPG20C400PB - wystarczyło wpisać w wyszukiwarkę Farnella "diode fast 400V 20A". Jak usuniesz "20A" i wybierzesz tylko "diode array" to znajdziesz mocniejsze diody w obudowie TO-3P czy TO-247: DPG60C400QB, U30D40C

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" snipped-for-privacy@pik-net.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@pik-net.pl...

Witam kurcze ceny są doś spore zapomniałem napisać że dobrze aby była tania ponieważ potrzebuję do 12 sztuk niekoniecznie nawet musi być w takiej samej obudowie i podwójna jest miejsce aby wstawić zamiast niej pojedyńcze lub nawet inne połączyć równolegle orginalne akurat też pracują po 3 sztuki równolegle pozdrawiam

Reply to
szumek

Użytkownik "szumek" snipped-for-privacy@interia.pl napisał w wiadomości news:4bcf23f3$0$2599$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

znalazłem teraz diody Dioda 14A/600V 35nS DSEI12-06A IXYS czy 4 sztuki zamiast 1 oryginalnej dadzą radę ?

Reply to
szumek