czym wzbudzic antyradar ?

Chialbym w ramach testu uaktywnic sobie na biurku antyradar (taki samochodowy).

Nie mam dostepu do radaru. :-)

Czy uda sie zrobic jakis generator w warunkach malo profesjonalnych, zeby antyradar rozpoznal taki sygnal i zapiszczal ?

Reply to
Andy

Taniej i szybciej bedzie postawic flaszke policjantowi co ma dostep do radaru.

Tomek

Reply to
Tom

================================================================================================ Pracowałem kiedyś na lotnisku przy systemach radiowych W celu sprawdzenia systemu ostrzegania używaliśmy szybkich przekaźników połączonych w tzw brzęczyk zasilanych z baterii Iskrzenie styków generowało wystarczająco szerokie spektrum żeby po zbliżeniu brzęczyka do czujnika z dioda mikrofalowa zainicjować prace systemu Wydaje się ze i w tym zastosowaniu ta metoda mogłaby mieć zastosowanie Zastrzegam jednak ze to jedynie moje przymuszenie i nigdy nie testowałem takiego rozwiązania na antyradarze samochodowym życzę powodzenia w eksperymentowaniu HIRO =================================================================================================

Reply to
Hirek SP6ML & M0HDD

W dniu 2010-12-31 18:04, Andy pisze:

W sumie to nie będziesz wiedział z jaką czułością to pracuje. Podjedź w okolice działającego fotoradaru. Jak coś chcesz zrobić samemu to proszę bardzo:

sobie diodę Gunna na 24GHz (pasmo zbliżone do najpopularniejszych radarów policyjnych). Do tego trzeba dorobić wnękę rezonansową i spiąć to z anteną rożkową.

Reply to
Mario

Radar na pasmo X pracuje na czestotliwosci okolo 10 GHz wiec bardzo prawdopodobne, ze na czujnik ruchu sie zalapie. Ja bym jeszcze probowal uzyc jako generatora, otwartej kuchenki mikrofalowej. Ona pracuje chyba na f = 2.4 giga ale ma odpowiednia moc rzedu 1.5 kW i sieje tyle harmonicznych, ze moze Twoj odbiornik sie na ktoras zalapie. Tyle, ze trzebaby te kuchenke z uchylonymi drzwiczkami jakos zdalnie uruchomic i zachowac ostroznosc co by sobie i sasiadom mozgu nie przypiec. Pzdr. Tornad

Reply to
Tornad

Najprościej sprawdzić kuchenką mikrofalową z odp. odległości (skrajnie do kilkudziesięciu m).

Reply to
ici

Potwierdzam. Znam przypadek wzbudzania się antyradaru od czujki ruchu dualnej (mikrofala + podczerwień).

Mirek.

Reply to
Mirek

Swoja droga ciekaw jestem czy generowal naprawde mikrofale, czy te urzadzenia byly wrazliwe takze na inne pasma.

VSS pisze:

bardzo ładne

poprav przypisanie obrazka "Antena GP9" na stronie :

linia 214 , z : "
" na : "
" bo nie vidać anteny GP9

Reply to
Jerzy Pastusiak

Dnia 05-01-2011 o 21:01:04 Jerzy Pastusiak snipped-for-privacy@sci.pam.szczecin.pl> napisał(a):

dziękuję, strona stoi na zapasowym serwerze,wkróce przeniosę serwer to poprawię

Reply to
VSS

| strona stoi na zapasowym serwerze, wkróce przeniosę serwer to | poprawię

kawal dobrej, uzytecznej roboty

wiem, ze masz ogromne doswiadczenie, wiec mam nadzieje, ze strony beda sie rozrastaly

powodzenia, jp

-=-=- ps zamien na adres wzgledny: img src="

" na: img src="img/gp9.jpg"

jak masz gdzie indziej: img src="img/balon/fly2.jpg"

Reply to
Jerzy Pastusiak