czym usuwac klej spod szybki?

Pękła mi szybka w telefonie, zdjąłem ją grzejąc hot airem jak na

Czym usunąć resztki starego kleju?

a.

Reply to
Wemif

mniej skutecznie) usuwa klej "nalepkowy" jest izopropanol.

Reply to
__Maciek
:

owy,

u krzywdy nie zrobi.

nym

Polski preparat pt. "Denatural", w takich samych butelkach i tak samo

- przez co cuchnie nieludzko, ale tworzywom krzywdy nie robi. Denatural

kontakcie z Denaturalem prawie pewne,

ny

pirytus

--
Darek
Reply to

Dnia Tue, 14 Jan 2014 01:12:26 +0100, "Dariusz K. Ładziak" napisał(a):

Oj ... polistyren albo ABS - rozpuszcza. Dlugo jej to zajmuje, ale rozpusza. Czy moze raczej rozpulchnia.

Nie wiem z czego Siemens robil szybki do C35 - ale zmatowil je kontakt ze zwyklym spozywczym etanolem. Na szczescie bardzo plytko.

BTW masz pomysł co to jest i jak działa "gaz testowy do czujek dymu"? To musi jakoś załamywać podczerwień (normalnie jest niewidoczny, prawie bezwonny). Sprawdzałem "powietrze w sprayu" - nie działa. Działa natomiast z dezodorantami - ale tutaj może po prostu reagować na mgłę, a gaz testowy mgły nie wytwarza.

Reply to
Mirek