czym to zaciskać ??

Chodzi o złącza micro-match. np. takie :

http://www.tme.eu/pl/details/8-0215083-4/zlacza-micro-match-raster-127mm/te-connectivity/#

Obecnie się męczę czymś takim:
http://static4.tme.eu/katalog_pics/1/1/d/11d74c959066a09b7047ee9d6912856b/ht-214.jpg

Ale to jest niestety , przytykanie g... do twarogu.
W TME nie widzę dedykowanego narzędzia. A robię tego dużo i już mnie
powoli szlag trafia. Macie pojęcie, gdzie znaleźć narzędzie jakieś
sensowne ?

Re: czym to zaciskać ??

Cóż, może to niezbyt ładne rozwiązanie, ale mnie to najlepiej idzie
małym imadłem ;)

Jakub Rakus

Re: czym to zaciskać ??

Już się chciałem skompromitować podobnym tekstem, ale na szczęście ktoś
mnie wyprzedził :)

Re: czym to zaciskać ??

to już przerabiałem na samym początku. Ale niestety mega niewygodnie, i
wolno w dodatku... To już ten mój dynks jest lepszy.
Ale i tak na 60 złącz 4 uszkodzone... No i nie jest to tak jak bym sobie
wyobrażał, że wkładam, klik i gotowe...

No kuśwa nie wierzę, że nie ma do tego jakiegoś czegoś...

Re: czym to zaciskać ??

Ehem, zdaje mi się, że lepiej będzie jak zostaniesz przy swojim urządzonku.
Zobacz ceny:

http://www.mercateo.com/kw/miniatursteckverbinder%2820%29micromatch%28a0%29%2820%29einl%28f6%29tsteckve/miniatursteckverbinder_micromatch_einloetsteckve.html

Re: czym to zaciskać ??

Nie, no dom wariatów. Te ceny zbijają z nóg:

http://www.conrad.de/ce/de/product/749927/Profi-Werkzeug-Polzahl-734024-1-TE-Connectivity-1-St

Site Timeline