czym lutować joystick w SE k700i ? /smd/

Jeszcze nigy nie lutowałem elementów SMD, więć "pierwszy raz" to taki
trochę strach mine obleciał.
Mam do wyminay joystick jak w temacie. Lutownica transforamtorowa wydaje mi
se za duża (powierzchnia grotu) iraczej nieodpowiedznia do takiego zajęcia.
Moż emi ktoś przybliży technikę lutowania tego typu elementów ? (narzędia,
dobre nawyki itp...)
Marek
PS. Na tym telefonie mi nie zalezy, wiec moge, ale nie chcialbym go zepsuc
:)

Re: czym lutować joystick w SE k700i ? /sm d/
(narzędia,
Zamiast wymieniac joya - co moze skonczyc sie kalectwem telefonu -
polecam wpuszczenie kropelki WD-40 tak aby dostala sie do brzuszka joya.
Powinno pomoc na jakis czas - potem czynnosc powtorzyc

Re: czym lutować joystick w SE k 700i ? /smd/

Feeeee co tak uparliście się na to WD40 ? To nie nadaje się do elektroniki.
Jak już coś to alkohol izopropylowy lub Kontakt 60 .
K.

Site Timeline