Czy znajdę ARM7 z 5V IO ?

Witam.

Potrzebuje na swoje nieszczęście podpiąc pare peryferiów do czegoś w
granicach ARM7 i małej obudowie ale za pomocą interfejsów 5V.

Wszystkie moje zachcianki spełnia SAM7S32 ale bez wystawiania 5V.
Philipc LPC2104 też chyba potrafi tylko je czytać.

Czy znajdzie się jakiś tani ARM7 z prawdziwnym VIO 5V? Policzylem ile
musze mieć konwerterów poziomów i wyszlo sporo dlatego rozglądam się za
czyms z wbudowanym IO.

PS. Nie upieram się przy ARMie ale muszę mieć tam gcc + na oko 20Mipsów
i co najgorsze: minimum 8kB RAM - w cenie parunastu zł.

Re: Czy znajdę ARM7 z 5V IO ?

zobacz na rodzinę STR7 (STM) - np. grupa STR73x.

Re: Czy znajdę ARM7 z 5V IO ?
A zwykły pull-up zewnętrzny do +5v nie załatwi ci sprawy? Czy prędkość
narastania i wydajność prądowa zbyt mała?

--
| Bartlomiej Kuzniewski
Re: Czy znajdę ARM7 z 5V IO ?

Zrobiłem próbę i chyba za mala - mam przekłamania przy pełnych
prędkościach a na oscyloskopie widzę dość nieciekawe kształty. Dlatego
pytam o coś co ma normalne drivery 5V, w ostateczności pogodzę się z
mniejszymi prędkościami.

Re: Czy znajdę ARM7 z 5V IO ?

ATmega2561 popędzana z 5V śmiga teoretycznie na 16MHz. Może wystarczy?
Dowolnego ARMa musiałbyś opakować kompletem buforów LVC, nie ma zmiłuj.

Re: Czy znajdę ARM7 z 5V IO ?

Jesli tylko dorwę gdzieś tą megę to oczywiście ze będzie ok. Ale to
wyjście awaryjne.

Re: Czy znajdę ARM7 z 5V IO ?

Jest dostępna od ręki w Seguro.