Czy zamiast TNY255 można TNY264 ?

Siedzi w przetwornicy ładowania APC BACK UPS500 CS.

Dzięki
Marek

Re: Czy zamiast TNY255 można TNY264 ?

Nie sądzę, aby można go było zastosować.
TNY264 to rodzina TinySwitch-II. Przede wszystkim ma 3x większą
częstotliwość kluczowania, rozmycie tej częstotliwości (jitter).

--
Tomek

Re: Czy zamiast TNY255 można TNY264 ?

W datascheet podają że  TNY255 ma 133KHz tak jak i TNY264. Tylko mniejsze
TNY254-253 mają 44kHz.
Dzisiaj rano znalazłem jeszcze TNY256.
Wszystkie te TNY255, 256, 264 siedzą w identycznych zasilaczach do kamer.
Czyli producent co miał to wlutowywał.
Pech chciał akurat TNY255 jest z kraterem jak na marsie.
Doszedłem do wniosku że i tak poszukam oryginału. W końcu to UPS.

Marek

Re: Czy zamiast TNY255 można TNY264 ?

Faktycznie, nie zauważyłem różnic częstotliwości w ramach rodziny.

Jeśli możesz dostać oryginalny, to najlepsze rozwiązanie. W przeciwnym
przypadku trzeba by przetestować, czy trochę mniejszy limit prądu TNY264
nie stanowi problemu.
Inne parametry też należałoby sprawdzić (np. poziom prądu pinu EN, przy
którym wyłączane jest kluczowanie).

--
Tomek

Re: Czy zamiast TNY255 można TNY264 ?

Właśnie ten limit pradu drenu mnie niepokoi. Może się okazać że przy
głębokim rozładowaniu akumulatora przetwornica nie wystartuje.
Miałem cichą nadzieję że po pierwszym poście ktoś odpowie: "tak działa w
100% lutuj śmiało"  :)
No dobra szukam oryginału...
Temat zamykam.