Czy zamiast TNY255 można TNY264 ?

Siedzi w przetwornicy ładowania APC BACK UPS500 CS.

Dzięki Marek

Reply to
marko1a

Użytkownik "marko1a" snipped-for-privacy@lycos.de napisał w wiadomości news:gpok3g$2l4d$ snipped-for-privacy@news2.ipartners.pl

Nie sądzę, aby można go było zastosować. TNY264 to rodzina TinySwitch-II. Przede wszystkim ma 3x większą częstotliwość kluczowania, rozmycie tej częstotliwości (jitter).

Reply to
Tomasz Grodnicki

Użytkownik "Tomasz Grodnicki" snipped-for-privacy@kki.net.pl> napisał w wiadomości news:gpqaf2$o7s$ snipped-for-privacy@news.dialog.net.pl...

W datascheet podają że TNY255 ma 133KHz tak jak i TNY264. Tylko mniejsze TNY254-253 mają 44kHz. Dzisiaj rano znalazłem jeszcze TNY256. Wszystkie te TNY255, 256, 264 siedzą w identycznych zasilaczach do kamer. Czyli producent co miał to wlutowywał. Pech chciał akurat TNY255 jest z kraterem jak na marsie. Doszedłem do wniosku że i tak poszukam oryginału. W końcu to UPS.

Marek

Reply to
marko1a

Użytkownik "marko1a" snipped-for-privacy@lycos.de napisał w wiadomości news:gpqfhp$t8k$ snipped-for-privacy@atlantis.news.neostrada.pl

Faktycznie, nie zauważyłem różnic częstotliwości w ramach rodziny.

Jeśli możesz dostać oryginalny, to najlepsze rozwiązanie. W przeciwnym przypadku trzeba by przetestować, czy trochę mniejszy limit prądu TNY264 nie stanowi problemu. Inne parametry też należałoby sprawdzić (np. poziom prądu pinu EN, przy którym wyłączane jest kluczowanie).

Reply to
Tomasz Grodnicki

Użytkownik "Tomasz Grodnicki" snipped-for-privacy@kki.net.pl> napisał w wiadomości news:gpqlne$ds$ snipped-for-privacy@news.dialog.net.pl...

Właśnie ten limit pradu drenu mnie niepokoi. Może się okazać że przy głębokim rozładowaniu akumulatora przetwornica nie wystartuje. Miałem cichą nadzieję że po pierwszym poście ktoś odpowie: "tak działa w

100% lutuj śmiało" :) No dobra szukam oryginału... Temat zamykam.

Marek

Reply to
marko1a