Czy zalega u Was może Pilot ?

Heh, własnie gdzieś mi sie zapodział na mur (pewnie wpadł do smieci)
pilot od takiego niby kina EasyTouch ET-606 Visionary. Wiem że sprzet
ten był mocno zawodny wiec może taki pilot sie Wam pałęta, gdy reszta
padła ?.

A moze wiecie jakim kodem załadować jakiś uniwersalny pilot ?.

No i trzecia sprawa nie wiem skąd mam takiego pilota (moze ktoś
podmienił z tym co mi zginął), wyglada na uniwersalny nazywa się ONKYO
RC-607 ale za nic w swiecie nie moge znależć jakiejś instrukcji czy
kodów ? a mój TV reaguje na niego.

pozdrówka
AK

Site Timeline