Czy wiecie, że...

...sklep internetowy DigiKey.com wysyła do Polski za darmo większe zamówienia? Zerknijcie sami:

International Shipping Rates

Shipping Rates for POLAND

UPS World Wide Order Amount: Under $200 $200 or more Ship Rate: $60 FREE*

FedEx International Priority Order Amount: Under $200 $200 or more Ship Rate: $60 FREE*

All costs listed in USD

Ile to wychodzi na polską walutę, 580zł?

Reply to
Pszemol

W dniu 2011-09-01 17:01, Pszemol pisze:

Zamawiam już tak od jakiegoś czasu. Koszt przesyłki = 0.

Reply to
Elektrolot

Użytkownik "Elektrolot" snipped-for-privacy@NOSPAMwp.pl napisał w wiadomości news:4e5fa97b$0$3487$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

czyli na tym co kosztuje $200 zarabiają konkretnie ponad $60 ... niezła przebitka.

@
Reply to
Artur Miller

W dniu 2011-09-01 17:01, Pszemol pisze:

Wiemy i korzystamy. K.

Reply to
John Smith

Niekoniecznie - może dla większych zamówień korzystają z jakiegoś przedstawiciela w Europie zamiast wysyłać z USA?

Aczkolwiek DigiKey nie słynie z tego że tam jest najtaniej tylko z tego że tam jest każda elektroniczna część jaką sobie tylko zamarzysz :-)

Reply to
Pszemol

cieszę się - chciałem jednak tą wiadomość spopularyzować.

Reply to
Pszemol

W dniu 2011-09-01 18:33 Artur Miller napisał(a):

No właśnie nie oni tylko FedEx.

To tak jakbyś krytykował sprzedawcę na Allegro, że koszt wysłania drobiazgu za 5zł wynosi 10zł (o ile jest tak napisane w cenniku Poczty Polskiej / kuriera).

Zresztą przejdź się osobiście do oddziału UPS / DHL / itp. i dowiedz, ile kosztuje wysłanie 2kg paczki ekspresem do Stanów. Aż usiądziesz.

Reply to
Adam Dybkowski

Nie zrozumiałeś chyba - on sugeruje że skoro stać DigiKey na prezent dla większego klienta w postaci darmowej wysyłki która minimalnie kosztuje $60 (lub więcej) to znaczy że nie będąc instytucją charytatywną muszą na takim zamówieniu zarabiać więcej niż te $60 prezentu, nie?

Reply to
Pszemol

W dniu 2011-09-01 23:49, Pszemol pisze:

Czyli gdy kupisz za 200$ to są w stanie zrezygnować z części zysku na kwotę 60$. Karygodne. W ramach protestu będziemy kupować w Farnellu czy TME i płacić za takie samo zamówienie 280$ zamiast 200$. Tylko po to żeby mieć satysfakcję, że nie jesteśmy dymani na 60$.

Reply to
Mario

W dniu 2011-09-01 19:26, Pszemol pisze:

Wiele rzeczy jest tam znacznie tańszych. Warto zrobić sobie zbiorcze zamówienie na nie przy okazji zakupu tego co jest niedostępne w EU.

Reply to
Mario

nie ubierzemy czapki w zimie i na złość mamie odmrozimy sobie uszy :-)

Reply to
Pszemol

Użytkownik "Pszemol" snipped-for-privacy@PolBox.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@poczta.onet.pl...

Kwarców 8.664MHz nie widzę, ale dobrze, że w Polsce daje się to kupić.

Michał

Reply to
Michał Lankosz

W dniu 2011-09-01 19:26, Pszemol pisze:

Zachęcam do czytania regulaminów, dla mnie to jest rutyna. Z regulaminu sklepu, można się dowiedzieć o warunkach sprzedaży i uniknąć późniejszych niespodzianek. Darmową dostawę odkryłem już przed pierwszym zamówieniem i korzystam z niej. Pozdrawiam, K.

Reply to
John Smith

Rzeczywiście, nie mają :-) Czy to jakaś popularna częstotliwość? Jestem szczerze zaskoczony :-) Do czego tego kwarca używasz?

Reply to
Pszemol

Chyba się nie zrozumieliśmy... Aby przeczytać regulamin sklepu trzeba o jego istnieniu najpierw wiedzieć.

Reply to
Pszemol

A to niejako "oczywista oczywistość", że zacytuję klasyka. :) K. P.S. Digikey był wielokrotnie na tej grupie wymieniany.

Reply to
John Smith

W dniu 2011-09-01 17:01, Pszemol pisze:

Paczka idzie z ich oddziału w europie, czy prosto ze stanów i trzeba się jeszcze użerać z cłem?

Reply to
Zbych

W dniu 2011-09-02 18:50, Zbych pisze:

Paczka idzie ze Stanów i trzeba się użerać z cłem. Przynajmniej w Fedex-ie. A UPS-u jeszcze nie testowałem. Ale jak masz numer EORI to idzie dość sprawnie. K.

Reply to
John Smith

W dniu 2011-09-02 14:29, Pszemol pisze:

W systemie RDS. 4,332 też występuje, ale nie wszędzie pasuje.

Michał

Reply to
Michał Lankosz