Czy wiecie, że...

...sklep internetowy DigiKey.com wysyła do Polski za darmo
większe zamówienia? Zerknijcie sami:

International Shipping Rates

Shipping Rates for POLAND

UPS World Wide
Order Amount:     Under $200         $200 or more
Ship Rate:                     $60                     FREE*

FedEx International Priority
Order Amount:     Under $200         $200 or more
Ship Rate:                     $60                     FREE*

All costs listed in USD

Ile to wychodzi na polską walutę, 580zł?

Re: Czy wiecie, że...

Zamawiam już tak od jakiegoś czasu. Koszt przesyłki = 0.

Re: Czy wiecie, że...

czyli na tym co kosztuje $200 zarabiają konkretnie ponad $60 ... niezła
przebitka.

@

Re: Czy wiecie, że...

Niekoniecznie - może dla większych zamówień korzystają
z jakiegoś przedstawiciela w Europie zamiast wysyłać z USA?

Aczkolwiek DigiKey nie słynie z tego że tam jest najtaniej
tylko z tego że tam jest każda elektroniczna część jaką sobie
tylko zamarzysz :-)

Re: Czy wiecie, że...

Wiele rzeczy jest tam znacznie tańszych. Warto zrobić sobie zbiorcze
zamówienie na nie przy okazji zakupu tego co jest niedostępne w EU.

Re: Czy wiecie, że...

Kwarców 8.664MHz nie widzę, ale dobrze, że w Polsce daje się to kupić.

Michał

Re: Czy wiecie, że...

Rzeczywiście, nie mają :-) Czy to jakaś popularna częstotliwość?
Jestem szczerze zaskoczony :-) Do czego tego kwarca używasz?

Re: Czy wiecie, że...

W systemie RDS. 4,332 też występuje, ale nie wszędzie pasuje.

Michał

Re: Czy wiecie, że...

No właśnie nie oni tylko FedEx.

To tak jakbyś krytykował sprzedawcę na Allegro, że koszt wysłania
drobiazgu za 5zł wynosi 10zł (o ile jest tak napisane w cenniku Poczty
Polskiej / kuriera).

Zresztą przejdź się osobiście do oddziału UPS / DHL / itp. i dowiedz,
ile kosztuje wysłanie 2kg paczki ekspresem do Stanów. Aż usiądziesz.

Re: Czy wiecie, że...

Nie zrozumiałeś chyba - on sugeruje że skoro stać DigiKey na prezent
dla większego klienta w postaci darmowej wysyłki która minimalnie
kosztuje $60 (lub więcej) to znaczy że nie będąc instytucją charytatywną
muszą na takim zamówieniu zarabiać więcej niż te $60 prezentu, nie?

Re: Czy wiecie, że...

Czyli gdy kupisz za 200$ to są w stanie zrezygnować z części zysku na
kwotę 60$. Karygodne. W ramach protestu będziemy kupować w Farnellu czy
TME i płacić za takie samo zamówienie 280$ zamiast 200$. Tylko po to
żeby mieć satysfakcję, że nie jesteśmy dymani na 60$.

Re: Czy wiecie, że...

nie ubierzemy czapki w zimie i na złość mamie odmrozimy sobie uszy :-)

Re: Czy wiecie, że...

Wiemy i korzystamy.
K.

Re: Czy wiecie, że...

cieszę się - chciałem jednak tą wiadomość spopularyzować.

Re: Czy wiecie, że...

Zachęcam do czytania regulaminów, dla mnie to jest rutyna.
Z regulaminu sklepu, można się dowiedzieć o warunkach sprzedaży i
uniknąć późniejszych niespodzianek.
Darmową dostawę odkryłem już przed pierwszym zamówieniem i korzystam z niej.
Pozdrawiam,
K.

Re: Czy wiecie, że...

Chyba się nie zrozumieliśmy...
Aby przeczytać regulamin sklepu trzeba o jego istnieniu najpierw
wiedzieć.

Re: Czy wiecie, że...

A to niejako "oczywista oczywistość", że zacytuję klasyka. :)
K.
P.S. Digikey był wielokrotnie na tej grupie wymieniany.

Re: Czy wiecie, że...

Paczka idzie z ich oddziału w europie, czy prosto ze stanów i trzeba się
jeszcze użerać z cłem?

Re: Czy wiecie, że...

Paczka idzie ze Stanów i trzeba się użerać z cłem. Przynajmniej w
Fedex-ie. A UPS-u jeszcze nie testowałem.
Ale jak masz numer EORI to idzie dość sprawnie.
K.

Site Timeline