Czy warto na szkolenie EMC

Witam, czy ktoś był na tym szkoleniu:

mnie zwłaszcza część 1, czy warto?

pytajacy

Reply to
pytajacy

W dniu 2013-09-26 15:31, pytajacy pisze:

Byłem, człowiek mówi interesujące rzeczy, choć może nie tak odkrywcze jak by chciał to przedstawić. To było dla mnie przygotowanie do projektu, który niestety nie wystartował i trudno mi mówić o praktycznej przydatności tych informacji. Wydaje mi się, że była na grupie dyskusja o tym szkoleniu, przewertuj google.

Reply to
Andrzej W.

Witam,

W dniu 2013-09-27 11:32, Andrzej W. pisze:

Dobrze Ci się wydaje. :) Pytałem kiedyś o ten kurs. Póki co jeszcze tam nie byłem.

Dykus