Czy w telewizji siedzą debile? - Page 6

Re: Czy w telewizji siedzą debile?

oj nie drocz się jusz z tym trolem, bo łon pewnie z telewizji włąśnie i
dalej nawija sfoją propagandę:O(

oczywiste jest że złodziejem jest publiczna telewizja, ktura prubuje ściagać
od obywateli haracze i jeszcze okradanego złodziejem nazywa, szczyt
hamstwa!!!:O(
nie dość że kradą publiczną kasę i nic nie robią to jeszcze są monopolem,
czyli takim wrednym złodziejem ktury niszczy konkurencję, bo wiadomo że
nikomu nie będzie się opłacało zakładać telewizję bo jak publiczka dostaje
kasę za nic to jak konkurencji ma się to opłacać?:O)

Re: Czy w telewizji siedzą debile?

A skądżeś wyskoczył.
Przecież już dawno siedzisz u mnie w klopie

Re: Czy w telewizji siedzą debile?

hmmm, na grupie obok bywają bardziej gorzkie dyskusje
na temat.
co do uczciwości, porównaj zarobki ich i swoje.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.3 - power of linux

Doprawdy nie wiem, ganisz mnie czy chwalisz.

Artur(m)

Re: Czy w telewizji siedzą debile?

uu, to nadal kradniesz :) Płaci się za posiadanie anteny i telewizora. To
jak, JESTEŚ uczciwy, czy BYWASZ uczciwy? :)

Nie wierzę ani trochę w Twoją uczciwość w stopniu takim, jak deklarujesz
("świętszy od Papieża") :) A o mnie się nie martw :)

e.

Re: Czy w telewizji siedzą debile?

Bo nie jestem "świętszy od Papieża".
Ale nie tłumaczę, że "jestem uczciwy, bo mniej kradnę".

Artur(m)

Re: Czy w telewizji siedzą debile?
Powitanko,

Mylisz skutek z przyczyna.

Kradziez jest wtedy, gdy zabiera sie czyjas wlasnosc nie dajac nic w
zamian. W swietle tej mojej definicji kradziez ryby za 5 zl jest
kradzieza - czynem ze wszechmiar nagannym. Brak zysku nie jest
kradzieza. Rownie dobrze wiekszosc Polakow moglaby powiedziec, ze sa
okradani, bo nie placi sie im tyle co obywatelom innych krajow za te
sama prace. Brak zysku swiadczy wylacznie o niedostosowaniu oferty do
klientow bez wzgledu na to, czy produkuje sie programy w TV, czy cos
bardziej zgodnego z tematyka grupy.

Jesli oplacili szkolnictwo, to nie jest ono darmowe.
Jesli chce, by moj Syn byl w miare wyksztalcony, to na owe szkolnictwo
za bardzo bym nie liczyl, sluzba zdrowia - jakos wolimy placic (niestety
dodatkowo) abonament w Medicoverze, Policja, hmm..., moze i chlopaki sie
staraja, ale na wezwanie telefoniczne przybywaja po 40 min. srednio,
czasem wogole, a komisariat mieli ok. kilometra od nas, firma
ochroniarska jest na miejscu czesto w trakcie rozmowy z centrum
dowodzenia jak odwolywalem falszywy alarm. Az starch pomyslec co by
bylo, gdyby sasiedzi naszego pieknego kraju zechcieli nas zaatakowac,
patrzac na to jak funkcjonuje cala reszta oplacana z moich podatkow, mam
pewne obawy. Wiec prosze nie ucz mnie uczciwosci, ja swoja prace
wykonuje uczciwie i nie zadam za nia wiecej niz jest warta, zreszta
wolny rynek szybko by mi wytlumaczyl swoje zasady. Mnie nikt nie
posadzil na stanowisku w radzie nadzorczej TVP z pensja 18,5kzl + 6kzl
na koszty reprezentacyjne + wozek z kierowca.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
Re: Czy w telewizji siedzą debile?

Okradnij bank i powiedz, że teraz biedni będą mieli za co żyć
bo kupiłeś za wszystkie "pozyskane"pieniądze jedzenie, dla nich.
Dasz  bankowcom "w zamian" satysfakcje bycia dobrym.

Był taki System w którym
"od każdego według jego zdolności, każdemu według jego potrzeb"
Jesteś zwolennikiem?
Świat jest pełen niesprawiedliwości, ze tak filozoficznie polecę,
ale powinno się z tym walczyć a nie "podpierać".
Pełno nawiedzonych anarchokomunistów.

Ja mówię o uczciwości "bezwzględnej" ukradnę chleb
- jestem złodziejem (głodnym a później najedzonym).
Ty - "względnej",  ukradnę chleb, nie mam sobie nic do zarzucenia,
 bo byłem głodny.

Tylko w marketach masz "darmowe50%" :):).

Artur(m)

Re: Czy w telewizji sie dzą debile?
On Sun, 27 Feb 2011 17:15:03 +0100, "Pawel \"O'Pajak\""

Ech, może wreszcie pora zrozumieć że technika sama z siebie nie jest
kulturotwórcza - jest tylko narzędziem. A dywagacje na temat
najnowszych tendencji w budowie młotka są interesujące tylko dla
producentów tychże? A to co z techniki jest dla kultury interesujące
to już dawno zostało w niej wykorzystane i to nieraz szybciej niż
fizycznie to zrealizowano.
Brak spójnego bloku naukowego w TV jest faktem, jak i faktem jest, że
Sonda była najbardziej udanym programem popularyzujączm naukę w TV.
Były tu zarzuty, że przedstawiała tematy po łebkach. To ja się pytam -
a jak miała inaczej, skoro rzetelną wiedzę zdobywa się po wielu latach
pracyn nad danym tematem. Popularne ujęcie musi być proste abz
kompletny laik ją zrozumiał.
Wytwórcy młotków zawsze mieli za złe, że byli pomijani, ale odpowiedź
dana pewnemu szewcowi jest ciągle aktualna pomimo czasu jaki od niej
upłynął ;)
--
Grzegorz Krukowski

Re: Czy w telewizji siedzą debile?

No niestety dla Pana Niedzickiego mam porównanie, bo na "Sondzie" się
wychowałem i uważam, że nie potrafi robić programów popularno naukowych,
edukacyjnych. Choć jest/był szefem redakcji tych programów. W jednym
odcinku porusza kilka tematów, bardziej pobieżnie, niż na Discovery.
Tematów często odległych od siebie. Jedyne czego można się z jego
"Laboratorium" dowiedzieć, to "coś takiego się robi" i nic więcej. Miał
trochę programów na przyzwoitym poziomie ale to było w czasach, gdy
robił je z udziałem swoich synów - tłumaczył im na prostych przykładach,
korzystając z kuchni. To miało sens. Potrafił też pojechać (bez rodziny)
do fińskiej elektrowni atommowej. W jednym odcinku skupił się na jednym
temacie i starał się go w miarę dokładnie pokazać. To też było dobre.
Ostatnio było "Laboratorium europejskie" z udziałem ładnej, miłej
aktorki, grającej jego asystentkę. Program nasycono nachalną propagandą
dofinansowań unijnych i to już było dno. Ja naprawdę chcę się czegoś
dowiedzieć a jego programy są na wyjątkowo niskim poziomie i nie mam
ADHD, żeby skakać z tematu na temat. Tyle samo dowiem się z reklamowej
ulotki.
Jestem zdecydowanym fanem "Sondy" i wiem, że trzeba mieć naprawdę sporą
wiedzę i pomysł, żeby zrobić coś sensownego. Jeżeli znajdziesz czas, to
pooglądaj coś ciekawego:
http://www.secretlifeofmachines.com /
Kiedyś polska TV regionalna puszczała te odcinki. Nie wiem gdzie można
je ściągnąć po polsku ale pooglądaj, nawet jeżeli nagielski jest dla
Ciebie całkiem obcy. Radio powinno Cię zainteresować ale nie pomijaj też
innych wynalazków.
Poza tym, telewizja edukacyjna, to dawniej były również programy
wspomagające dla szkół, nadawane w trakcie roku szkolnego. Popołudniami
nadawano lekcje języków obcych. Trochę tego było i można było przyjąć,
że publiczna TV realizowała swoją misję. Niestety do tego jeszcze była
propaganda w programach informacyjnych ale to już inna bajka.
Maciek

Re: Czy w telewizji siedzš debile?

Tak prawde mowiac to i w Sondzie tak bylo - popularnie, po lebkach,
bez wchodzenia w szczegoly. I mowiac szczerze to nie wiem czy sie da
dokladniej - moze wtedy, teraz chyba technika uciekla jeszcze dalej, i
co chcemy pokazac - szczegoly znane garstce specjalistow ?

J.

Re: Czy w telewizji siedzš debile?

No nie. Chciałbyś omawianie schematu? Opisując pracę magnetowidu
pokazywali bęben wizyjny, prowadzenie taśmy. Podobnie przy zasadach
pracy CD - była świetna prezentacja w postaci filmu. Z odcinka o CD
można było dowiedzieć się jak laser śledzi ścieżkę i jak to jest, że
porysowaną płytę można odczytać. Podali zasadę pracy. Wystarczy. To nie
program szkoleniowy dla naprawiaczy. Od tego mam książki.
W żadnym wypadku nie zgodzę się na zrównanie Sondy z Laboratorium. To
drugie może (moim zdaniem) całkowicie zniknąć i ten fakt przejdzie bez
większego zamieszania. Jeszcze raz - Laboratorium jest jak Teleekspres -
to jest dopiero "po łebkach". Wkurza mnie, jak prowadzący skacze z
tematu na temat, choć kiedś pokazał, że potrafi inaczej a teraz.... Mam
wrażenie, że nikt nie będzie zasysał archiwalnych odcinków Laboratorium
a Sonda w sieci ma się świetnie. Choć oczywiście nie odmawiam nikomu
prawa do odmiennego zdania na temat Sondy ale stawianie znaku równości z
Laboratorium? Nieeee...
Maciek
P.S.:
http://www.milczarek.eu/2010/01/zarzad-tvp-zdjal-z-anteny-program-laboratorium/

http://laboratorium.blox.pl/html

Re: Czy w telewizji siedzą debile?

krótko i treściwie: tak. i nie tylko w zakresie elektroniki.

znik.

Re: Czy w telewizji siedzą debile?
Hello znik,

Grześ?