czy to radyjko ma prawo zadziałać? ;) - Page 3

Re: czy to radyjko ma prawo zadziałać? ; )

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem. Które kondensatory mam wymienić?
Podpiąć w którym punkcie? Przed czy po UL1496?

I jak rozumiem potem sprawdzić co pokazuje w Spectrum Lab?

Re: czy to radyjko ma prawo zadziałać? ;)

Przestroic na powiedzmy 8kHz - zeby sie dobrze mierzylo karta
dzwiekowa.
No chyba ze masz inny wobulator.
Wiec w pierwszek kolejnosci C4 i C6, potem C2 i C5, a potem moze
jeszcze C3, C7, C8 i C9,

Przed, a moze nawet zaraz za C8, odlaczajac detektor - zmierzy sie
amplitude sygnalu.

A wyjscie oczywiscie zamiast anteny, przez solidny dzielnik.

Moze sie nada - myslalem o czyms co nasladuje klasyczny wobulator,
a nie przez FFT.
Czy w ogole ten uklad wykaze jakies duze wzmocnienie dla wybranej
czestotliwosci.