czy TMC zostalo juz rozpracowane?

Czesc,

czy nadawanie komunikatow TMC dla nawigacji GPS zostalo juz moze rozpracowane? Czy da sie polutowac maly odbiornik UKF i podlaczyc go do PC i odbierac i dekodowac takie komunikaty?

Reply to
adresss

Uzytkownik snipped-for-privacy@poczta.pl napisal w wiadomosci news: snipped-for-privacy@4ax.com...

Chyba tak tu cos kombinowali:

Specyfikacja protokolu jest dostepna, mozna samemu cos napisac K.

Reply to
janek

wiem, ze specyfikacja jest dostepna, ale TMC jest w 2 wersjach: open (dostepne dla wszystkich - komunikaty nie sa kodowane) i zamknieta (komunikaty zakodowane - (chyba) kazdy gracz na rynku jak wchodzi w system to wysyla dla siebie i za to placi a kierowca musi sobie wykupic subskrypcje).

Reply to
adresss

Użytkownik snipped-for-privacy@poczta.pl napisał: [..]

Ten otwarty to mi w telefonie program hypergps dekoduje, o złamaniu zakodowanych nie słyszałem.

Reply to
AlexY