Czy można w temacie TV LCD + PC? - Page 2

Re: Czy można w temacie TV LCD + PC ?

Dobry odtwarzacz. Jesli z PCta, to polecam xbmc

Nie wiem

Wg mnie jak >32" to ma byc 1920x1080

Pojecia nie mam

Pojecia nie mam. Aha - mozna pomyslec nad TV 3D.

Nie, bo to jest LCD a nie CRT.

Obrazy na obu TV beda takie same. Lepszy TV sobie zinterpoluje obraz (to
sie chyba upscaling nazywa w jezyku LCD TV)

Jakas z nowych NVidii, zeby miala wsparcie vdpau (zeby xbmc mogl
sprzetowo odtwarzac H264)

Nie wiem

W teorii to nie chce mi sie pisac. W praktyce... moze i roznicy nie
zobaczysz. Dzisiaj _kazda_ nowa karta ma wyjscie DVI, wiec sie nie ma co
martwic.

W TV to nie wiem - u mnie to sie w kompie dzieje.
DVB-C to kablowka DVB-T to terrestrial (naziemna).

Nie zawsze

  (niezależnie od sposobu podłączenia

Instrukcja obslugi?

Strasznie wkurw(**&*& przypadlosc. Obcina brzegi obrazu. Dla porownania
- wyobrac sobie jakby Ci obcielo tak mniej-wiecej pasek Windowsa z
kazdej strony ekranu.

42" FullHD. Rozwaz serio 3D. Wiem, ze troche drozsze TV ale filmy (i
gry!!!) sie naprawde fajnie oglada.

--
Jerry1111

Re: Czy można w temacie TV LCD + PC ?

Co do 3D - używasz tego, czy tylko o tym czytałeś? Bo ja testowałem
kilka razy 3D w sklepach i to na telewizorach różnych producentów i
stwierdzam, że 3D to jest beznadzieja, tragedia, patrzeć się na to nie da.

Re: Czy można w temacie TV LCD + PC ?

Moze zly film byl?
To czego nie widzialem (jeszcze) to gry w 3D ;-)

--
Jerry1111

Re: Czy można w temacie TV LCD + PC ?

Też kupuję telewizor, tyle że 32" do sypialni, bo większy się w regale
nie zmieści. Oglądałem Samsunga, Sharpa i Toshibę i chyba kupię Toshibę
32VL733

Nie, musisz wymienić płytę główną na Asusa ;-)

Wydaje mi się, że najlepiej podłączać przez HDMI, ew. przejściówką
DVI/HDMI. W trybie analogowym (SVGA) niektóre telewizory nie obsługują
FullHD, pozostaje jakieś 1280x1024.

Zawsze najlepiej pracować w natywnej rozdzielczości matrycy i powyłączać
pierdoły "ulepszające" obraz. W związku z tym najlepiej używać
połączenia cyfrowego (DVI/HDMI).

Od kiedy karta graficzna zajmuje się zgrywaniem obrazu? Poza tym kamerę
HDD to sobie połączysz kabelkiem USB i zrzucisz materiał. To już nie są
czasy kamer analogowych, gdzie zgrywanie musiało być synchroniczne.

A co do karty graficznej, to każda, która poleci w 1920x1080x60p czyli
1125 linii 70MHz pasma w analogu, będzie dobra. Nie wiem jaki masz
komputer ale polecam kartę Unitra HDpro for Odra 1304.

Jeśli twój dostawca kablówki daje ci kartę z modułem to winszuję. Ja mam
UPC i szlag mnie trafia na to pudełko co mi dali. Film z HDD daje się
zgrać tylko po analogu. Kupiłbym sobie własny tuner DVB-T, ale podobno
istniejące moduły do Nagravision z klonowaniem nr seryjnego dekodera nie
działają z kartami UPC. Ktoś wie coś więcej na ten temat?

Re: Czy można w temacie TV LCD + PC ?

Podlacz TV do kompa przez HDMI to zobaczysz. TV obcina zewnetrzna czesc
obrazu (2-5%) i chu* strzela mapowanie pixeli do natywnej rozdzielczosci.

Nie, bo jak chcesz zeby TV odtwarzal BluRay bez mielenia wiatrakami to
chcesz dekompresje robic prockiem karty a nie prockiem glownym. Wynika z
tego ze chcesz karte NVidia. Rezultat? XBMC i Atom 1.6GHz ma 15%
zajetosci podczas odtwarzania MKV na 1920x1080.

DVB-T jest do TV naziemnej - ja mam stick USB i mythtv od tego.

Do kablowek pojecia nie mam, ale slyszalem ze w PL cuda z kablowkami
robia (dekodery parowane z karta i nijak inaczej TV nie odbierzesz).
Zadzwon do kablowki -kumpel zadzwonil, powiedzial im dokladnie co
potrzebuje i dlaczego, wszystko dostal bez problemu do odbierania
kablowki na kompie.

Jerry1111

Re: Czy można w temacie TV LCD + PC ?

Zwykła Kablówka 4:3 - pamiętaj że tak musisz ustawić proporcje jeśli TV
nie jest dość inteligentny albo dostawca daje jakaś szmirę..

Od razu poczujesz ze kompresja jest zła...

Na dłuższa metę... nie da rady, uwierz mi, chciałem projektować w
AutoCAD i nie daje rady, oczy wysiadają.

jak z filmami tylko trochę lepiej.

A szkoda bo takie zastosowanie jest niemalże idealne ;)

Toshibę odradzam.

Ma DVI/HDMI - jeśli nie - zapomnij.

Praktycznie żadnych. Robisz to po DVI, puszczasz rozdzielczość natywną
1920x1080 i właściwie cie nic nie obchodzi.

Dowolna współczesna karta graficzna?

A co podaje kablówka? Jeśli zwykły TV wspołpracuje z kablówka to i LCD
też. Cyfryzacja w polsce to MPG4, DVB-T i w ciągu roku - ale w różnych
regionach polski.

Re: Czy można w temacie TV LCD + PC ?

Mógłbyś rozwinąć tę myśl?

Re: Czy można w temacie TV LCD + PC ?
Podziałała tydzień - padła, 2 tyg w serwisie. Zepsuła się jedna z 5
części w TV, zasilanie.

Re: Czy można w temacie TV LCD + PC?

tv Toshiby są składane też w Polsce a np Samsungi miedzy innymi w
Rumunii także chyba to po prostu tylko pech tego egzemplarza.

Toshiby nie bronię i nie lubię bo pracowałem w jednej z ich fabryk,
tylko dlatego ;)

--
Piotr

Site Timeline