czy moge wlutowac taki tranzystor?

Elektronik ze mnie zaden ale ktos mi juz zdiagnozowal uszkodzenie przetwornicy 230V AC -> kilka innych DC. Do wymiany tranzystor IRG4BC20W. Znalazlem na wolumenie IRG4BC20U. Roznica polega na nizszym napieciu nasycenia kolektor-emiter (2,16V w oryginalnym vs 1,85V w kupionym). Co to oznacza w praktyce? Moge go wlutowac?

pozdr. Piotr

Reply to
Piotr Przedpełski

W dniu 2011-11-13 21:43, Piotr Przedpełski pisze:

Tak. Przetwornica będzie miała ciut większą sprawność i tranzystor będzie się trochę mniej grzał.

Foam

Reply to
Foam

Am 14.11.2011 06:16, schrieb Foam:

Oczywiście, o ile przyczyną zejścia tranzystora nie był defekt transformatora. Ale to się okaże po wlutowaniu.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok