Czy kupilem wersje "refurbished" ?

Witam
W jednym ze sklepow internetowych kupilem sobie aparat Panasonica.
Zastanowilo mnie jedno : na kartonie byla oryginalna naklejka/snickers
mowiacy o gwarancji itp (void removed ...). Byla one zerwana, a na gorze
byla praktycznie identyczna, tylko, ze zmaiast "void removed ..." bylo po
Polsku "promocja".
Czy to na pewno "normalna" wersja sprzetu czy moze jakas demo, refurbished
czy co tam jeszcze ?

Zaniepokoilo mnie jedno - nie dziala mi modul GPS w tym aparacie (TZ10).
Ciagle pokazuej 0 satelitow. Czy to normalne ?  Mam reklamowac w serwisie
czy odsylac do sklepu ?

Fantom

Re: Czy kupilem wersje "refurbished" ?

Kierunek sklep, niech sprzedawca uruchomi i pokaże, że GPS działa. Albo
niech wymieni na inny. Nie pozwól sie odesłac do serwisu - powołaj się na
niezgodność z umową - towar nie posiada tych cech które powinien posiadać.

MaW

Re: Czy kupilem wersje "refurbished" ?

Wyjdz z domu. GPS w budynku ma prawo nie dzialac.
Startowanie moze trwac nawet kilkanascie minut

J.

Re: Czy kupilem wersje "refurbished" ?
UBF%ytkownik J.F. napisaB3%:

Ja siEA% komuB6% spieszy to czas moBF%na skrF3%ciE6% za kilkanaB6%cie gro=
szy - czEA%B6E6%20
telefonF3%w z odbiornikiem GPS ma opcjEA% B6%ciB1%gania efemeryd z sieci =
- B3%B1czy20%
siEA% przez GPRS, zasysa w kilka sekund to co z satelitF3%w kolekcjonowaE6%
20%
trzeba dB3%ugie minuty i startuje jak wyB3%B1czony przed chwilB1%. Nie w=
szyscy20%
sobie zdajB1% sprawEA% jak wolno przekazywane sB1% niektF3%re dane w syst=
emie20%
GPS - przy najwolniejszych poczB1%tkujB1%cy telegrafista zaziewaB3% by si=
EA% na20%
B6%mierE6%!

--20%
Darek

Re: Czy kupilem wersje "refurbished" ?

Mimo wszystko jednak co 30 sekund efemerydy sa transmitowane.
A moja zabaweczka startuje czasem z 15 minut.

J.

Re: Czy kupilem wersje "refurbished" ?

Moja nawigacja z biedronki (navia) widzi 11 satelitow (w nocy), w dzien z 6
spokojnie i startuje w mniej niz minute. Wada to dosc miekki ekran, mysle ze
latwo to porysowac. Koszt 150-200zl, do tego automapa za 140zl (allegro) i nie
mocnych. Mozna tez kupic nawigacje noki (kiedys kosztowala cos 1500...) ale ja
wole taniej a rownie dobrze :)

Site Timeline