czy któryś kolega (a jeszcze lepiej koleżanka :), używa eclipse do AVR ?

... i może się ogólnie podzielić wrażeniami ?
Jak toto się ma do wynalazków w rodzaju IAR workbench AVR, czy Codevision
AVR ?
Nie chcem ale muszem się zagłębić w któreś z powyższych... i tak właśnie
szukam wsparcia duchowego... :)

Re: czy któryś kolega (a jeszcze lepiej koleżanka :), używa eclipse do AVR ?
sundayman denied rebel lies:

Co prawda nie koleżanka, ale cóż ;P

Osobiście Eclipsa nie lubiłem, ale stał się u nas niepisanym standardem
i go trochę polubiłem. Nie mam porównania z tymi innymi, które
wymieniłeś (jedynie z NetBeans, którego mi się zdarzało do Javy używać
- ale to nie AVR, oraz z KDevelop3, którego używałem do AVR), ale jak
dla mnie jest dosyć potężny - nawigacja po kodzie jest świetna,
podpowiedzi zawartości funkcji w dymku to niezły bajer (:)
Poprawnie rozpoznaje #define i ukrywa kod nie kompilowany (nawet kiedy
używasz własnych Makefile). Tworzone przez nigo makefile działają i nie
trzeba w nich grzebać (na marginesie - do ARM też jest wtyczka i też
działa - choć jej nie przetestowałem zbyt wnikliwie).

Integracja z SVNem jest nienajgorsza (mogłoby być lepiej), wtyczka do
programowania jest niezła i da się ją dostosowć (nawet bardzo
nieszablonowo - u siebie zastąpiłem odwołanie do avrduda swoim
skryptem, który robi trochę magii przed oddaniem sterowania do
avrduda).

Kilka rzeczy jest denerwujących (wtyczka do programowania jest
cholernie czuła na niewybrany projekt) i nie znalazłem kilku
przydatnych skrótów klawiszowych.

Ale generalnie wart jest przyjrzenia się - o ile nie cierpisz na brak
zasobów (u mnie dosyć długo się uruchamia i wyłączyłem sprawdzanie
pisowni bo momentami odczywałem spowolnienie).

Aha. Pracuję na dwóch monitorach, więc mogę być nie do konca obiektywny
(;)

--
<:>    Roger, MoonWolf Out   <:>|Bein' drunk and weary I went
(::)                        (::)|to Molly's chamber

No cóż, życie nie zawsze jest różowe ;)

Aha, bardzo dziękuję.
Na zasoby narzekam (hłe hłe), ale to mnie nie boli, bo poszukuję czegoś, na
czym by się przyszłościowo
oprzeć, toteż i w razie potrzeby sobie dostawię 2-gi monitor :), a zasoby
planuję powiększyć, to może nie będzie dramatu.

I tak już parę razy podchodziłem (z daleka) do Eclipse - ale na razie tylko
na odległość rzutu kamieniem...
A z tego co widzę, to mocno uniwersalne narzędzie - co by mi pasowało
właśnie.
No dobrze, bardzo koledze dziękuję, zapewne będę musiał jeszcze w
przyszłości zadać kilka kłopotliwych pytań, no
ale może grupa to jakoś zniesie...

Pozdrawiam

Re: czy któryś kolega (a jeszcze le piej koleżanka :), używa eclipse do AVR ?

Ja używam Eclipsa ale pod ARMy. Zmieniłem system na Win7 x64 i pracuje się
tragicznie. Pod XP nie
było problemów. Nie wiem dlaczego, ale regularnie następuje zwis Eclipse. W
różnych losowych
momentach. Czy spotkał się ktoś z was z takim problemem?

Re: czy któryś kolega (a jeszcze le piej koleżanka :), używa eclipse do AVR ?

to chyba znane zjawisko gdy uruchamia sie programy x86 w emulacji 64bit.

Re: czy któryś kolega (a jeszcze le piej koleżanka :), używa eclipse do AVR ?

emulacji 64bit?

Mam wersję Eclipse 64bit.

Site Timeline