Czy jest tu ktos kto używa analizatro widma MT8801?

Od jakiegoś czasu używam ten analizator i denerwuje mnie konieczność
wchodzenia do Instrument Setup za każdym razem gdy chcę wybrać wejście AUX
lub Main.
Może jest jakaś tajemna kombinacja z przycisków typu naciśnij to a tamto i
wejście zostanie zmienione?
No kurna w Stabilocku jaki używałem było to bezproblemowe bo był przycisk na
panelu a tu takie se chłopaki cosik wymyślili i trzeba latać po całym
urządzeniu żeby zmienić wejście.

Marek

Re: Czy jest tu ktos kto używa analizatro widma MT8801?
Dokładnie to Anritsu MT8801B.

Marek

Re: Czy jest tu ktos kto używa analizatro widma MT8801?

dyskusyjnych:4d0f693f$0$27044$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...
Nie ma

Re: Czy jest tu ktos kto używa analizatro widma MT8801?
Znaczy nie ma kombinacji.

Re: Czy jest tu ktos kto używa analizatro widma MT8801?

Rozumiem że masz do czynienia z tym urzadzeniem? Czy aktualizowałeś może
kiedyś soft w nim? Może jest jakas wersja
bardziej po ludzku. Tam nie tylko ten przycisk by się przydał ale i także
parę innych rzeczy pasowało by poukładać.

Marek

Re: Czy jest tu ktos kto używa analizatro widma MT8801?

dyskusyjnych:4d105c8c$0$27034$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...
Taki uklad wymyslil producent. Urzadzenia maja juz swoj wiek i nie ma do
nich juz zadnych aktualizacji tylko nowsze modele.

Site Timeline