Czy da się tak przerobić kamerkę na USB by ja po dłączyć pod AV?

Mam taką mini kamerkę USB (tylko video) i pomyślałem sobie że można by ją
przerobic na kamerkę AV by ją podłączyć czinczem np do telewizora by na nim
widzieć obraz z kamery. Bo chyba nie ma kilkumetrowych kabli USB. Czy jest
to wykonalne? Jak to zrobić? czy wystarczy odciąć koncówkę kabla i podlączyć
odpowiednie przewody czy trzeba ją rozkręcić?

Re: Czy da się tak przerobić kamerkę na USB by ja podłączyć pod AV?

Rozkrecic skarbonke i kupic kamerke AV.

Re: Czy da się tak przerobić kamerkę na USB by ja podłączyć pod AV?

Nie chcę wydawać kasy na kamerkę. Chciałem się pobawić tą co mam. Ona i tak
spisana jest na straty bo to typowa kamerka internetowa kiepskiej jakości.

Re: Czy da się tak przerobić kamerkę na USB by ja podłączyć pod AV?

kupic dobra kamere bo rozumiem podglad ogrodka, bramy  czy cus, z gowna bata
nie ukrecisz i mysle ze composite to ta kamera nie ma w srodku bo chinczyk
liczy juany.

Re: Czy da się tak przerobić kamerkę na USB by ja podłączyć pod AV?
Ona w ogóle nie będzie miała nic analogowego, bo kamery CCD/CMOS są
"cyfrowe" ze swojej natury i sygnał analogowy jest w nich wytwarzany
sztucznie. Dlatego jeśli była wyprodukowana pod USB to z całą pewnością
nie będzie miała osprzętu do wytwarzania sygnału PAL.

Re: Czy da się tak przerobić kamerkę na USB by ja podłączyć pod AV?

Bardzo proste. Bierzesz peceta z kartą graficzną mającą wyjście na
telewizor. Instalujesz na pececie Windowsa, sterownik do kamerki USB i
dowolną aplikację dającą podgląd z kamerki ustawiasz tak, żeby obraz był
dawany na wyjście telewizyjne karty graficzne.

Prościej się na pewno nie da.

Re: Czy da się tak przerobić kamerkę na USB by ja podłączyć pod AV?

A czy są 8-10 metrowe przejściówki USB (męski do komputera a żeński do
kamery)? Bo jeszcze nie słyszałem by ktoś produkował aż takie długie kable
USB. Czincze nawet są 10 metrowe czyli by wystarczyło. Taki kabel trzeba by
zamontować tam gdzie bym chciał mieć tą kamerę.

Re: Czy da się tak przerobić kamerkę na USB by ja podłączyć pod AV?
UBF%ytkownik rageofhonor napisaB3%:
ci
e moBF%na by
cie na
eby obraz
eF1%ski do

Nie da siEA% wyprodukowaE6% kabla USB 2.0 o dB3%ugoB6%ci 10 m. Da siEA% n=
atomiast20%
wyprodukowaE6% przedB3%uBF%acz aktywny - i takowe jak najbardziej sB1% pr=
odukowane.

--20%
Darek

Re: Czy da się tak przerobić kamerkę na USB by ja podłączyć pod AV?

i kosztują drożej niż tania kamerka AV :)

Re: Czy da się tak przerobić kamerkę na USB by ja podłączyć pod AV?
UBF%ytkownik sundayman napisaB3%:

Tak plus minus. JuBF% za szeB6%E6 dych idzie taki kabel kupiE6% - tanie =
kamerki20%
bywajB1% taF1%sze, co lepsze droBF%sze.

--20%
Darek

Re: Czy da się tak przerobić kamerkę na USB by ja podłączyć pod AV?
czy w tym przypadku nie można by było użyć zasilanego, aktywnego huba?
kamera - kabel-hub USB z zasilaniem - kabel - komputer
ToMasz

Re: Czy da się tak przerobić kamerkę na USB by ja podłączyć pod AV?
mało tego. można użyć aparatu starego cyfrowego z niezłą optyką! Ja mam
taki podłączony do rejestratora wideo od 3 lat - daje radę. dostałem go
za 1zł + przesyłka bo zdjęcia które robi, są w kolorowe paski.

ToMasz

Site Timeline