zbliżeniowe

Możecie polecić jakieś niedrogie czujniki zbliżeniowe odbiciowe do wykrywania przedmiotu pomalowanego srebrną farbą? Wymagania:

-najchętniej w obudowie "kostka z kablem" (nie M12, M18 itp)

-zasięg max 50-100mm regulowany

-wyjście najchętniej NO NPN (ale inne też mogą być)

-niedrogie tzn. < 200PLN

Pozdrawiam bsj

Reply to
JS

Pan JS napisał:

Mam trochę takich:

Powinny dawać radę. Jako zaletę wymienili "niedrogi", ale nie wiem ile kosztują. Napisali też o jakiejś "nastawności" 15-18 mm, ale u mnie jeden dalekowidz gapi się z kilkunastu centymetrów i nie narzeka.

Dzięki za info, jutro sprawdzę co to znaczy "niedrogi". Pozdrawiam bsj

JS

Czujniki serii PS C0 989 SN zostały wycofane z produkcji przez producenta :-((( Może mi coś zaproponują w zastępstwie.

pozdrawiam bsj

W dniu 2013-06-20 19:34, JS pisze:

Reply to
JS

Pan JS napisał:

Szkoda, bo całkiem zgrabne. Ale klony o tym samym oznaczeniu robi chyba kilka fabryk. Moje podpisane są "TELCO". Jak się pogugla, to różne wyłażą.

Tak, jest tego sporo i daje się wybrać coś z katalogów. Ale zapytać o każdy pasujący typ, jego dostępność i cenę to już jest całkiem sporo zachodu. Pytanie kierowałem ( i nadal kieruję) do osób, które już mają jakieś rozeznanie i pomogłyby w filtracji tego obszernego materiału. W każdym razie dzięki za Twoje zainteresowanie tematem. pozdrawiam JS

Reply to
JS

Pan JS napisał:

Dlatego piszę, że *ten konkretny*, sprawdzony przeze mnie w praktyce, był dostępny u różnych producentów. Być może nie wszyscy zakończyli produkcję. Ale z drugiej strony, jak się trafi co innego w dobrej cenie, to też przecież nie należy się spodziewać niespodzianek, raczej będzie działać.