Czujnik temperatury.

Użytkownik Panoramix napisał:

Każdego w wykonaniu wodoodornym. Najtaniej termistor, najdrożej termorezystor. Najmniej brudzenia rąk (i myślenia) przy wykorzystaniu scalonego czujnika cyfrowego z i2c o który juz pytasz ;)

Reply to
A.Grodecki

Jacek \"Plumpi\" napisał(a):

Co jakiś czas dostaję praktykantów pod opiekę, najczęściej ze szkoły o profilu elektronicznym. Nie pamiętam już czy byli kiedykolwiek tacy, którzy zainteresowali by się tematem, no może poza wypełnieniem dzienniczka praktyk w ostatni dzień. Kiedyś jeszcze jako opiekun praktykantów starałem się ich czegoś nauczyć, ale widząc totalny tumiwisizm z ich strony, też mi przestało zależeć :(

Nie do końca - być może rodzice popchali potomka do tej szkoły. Poza tym w 75% w tym wieku to ma się siano w głowie i nie do końca wiadomo co się chce.

Reply to
PeJot
Dariusz K. Ladziak

Panoramix napisał(a):

Sorry, ale ja nie będę "wychodził z siebie", w sytuacji gdy do firmy o profilu _elektrycznym_ "ktoś" kieruje chłopaków ze szkoły _elektronicznej_. I ja nie mam żadnego wpływu na tego "ktosia".

I do tego trzeba zacząć, że praktykant musi _chcieć_ się czegoś nauczyć, a nie chcieć szybko pójść do domu.

Reply to
PeJot

Bo ten polski to w ogole bezurzyteczny. Kogo interesuje jakie h ma byc, albo co poeta na prochach mial na mysli :-)