części do drukarek

siema! czy znacie/istnieją w polsce jakieś duże sklepy z częściami do drukarek? wiem, że co bardziej awaryjne elementy można kupić na allegro - ale nie wszystko... jak jakieś znacie to moglibyście się podzielić będę zobowiązany... pozdro.

Reply to
identyfikator: 20040501

Witam identyfikator: 20040501 pisze:

Nie wiem co potrzebujesz konkretnego bo nie napisałeś ale poszukaj po lokalnych serwisach urządzeń biurowych

Pozdrawiam WojtasW

Reply to
WojtasW

"siema!"

poszukaj w Agawie

"...pozdro."

Reply to
d530

spox .. chiałem zobaczyc czy maja moze klapkę od mojej HP1020, bo mi sie ułamała .. niestety tylko jakies fusery ... ceny 250-400-700 zł !!!!, fajnie ze sa dostepne, ale nowa drukarka kosztuje 350 .. :/

Reply to
Rockk

Witam Rockk pisze:

Nigdzie tego nie dostaniesz chyba że w HP zamówisz i koszt wyniesie z

100 zł jak nie lepiej, takie drobiazgi to pytaj w serwisach czy nie maja przypadkiem na części może komuś padła płyta i stwierdził że nie opłaca mu się naprawiać a serwis mógł zostawić ją sobie na części i taką klapkę może mieć. Pytaj po mniejszych firmach serwisowych.

Pozdrawiam WojtasW

Reply to
WojtasW

Kieyds w DACPOLu mozna bylo zamowic praktycznie wszystko do HP ... teraz widze ze chyba zmienili profil...

c.

Reply to
Cezar