Cyclone Flash Programmer - pomocy :)

Bardzo proszEA% o pomoc w informacji o tym programatorze.
Nie jestem elektronikiem a muszEA% znaleBC%E6 do wyceny programator opisan=
y tak:
"Cyclone Programmer P&E Microcomputer Systems"

Nie wiem nawet czy to jest dostEA%pne w Polsce.
MoglibyB6%cie mi pomF3%c w informacji co to za programator i czy jest gdzie=
B6% dostEA%pny albo czy moBF%na go zastB1%piE6% innym dostEA%pnym w Polsce =
programatorem?

Z gF3%ry dziEA%kuje20%
BartQ

Re: Cyclone Flash Programmer - pomocy :)

Jak sie nie znasz to moze zajmij sie handlem marchewka lamerze!

Odp: Re: Cyclone Flash Programmer - pomocy :)
Bardzo dziEA%kuje za rzeczowB1% odpowiedBC%.
W koF1%cu to oczywiste BF%e naleBF%y pytaE6% o rzeczy na ktF3%rych siEA% zn=
amy - zastanawia mnie tylko po co?

Zawsze podziwiaB3%em ludzi ktF3%rym chce siEA% takie pomocne posty produkow=
aE6% zamiast dwF3%ch zdaF1% konkretF3%w. No ale jak siEA% nie ma nic do pow=
iedzenia to nie dziwota.20%

PiszEA% na innych grupach juBF% od wielu lat i zawsze staram siEA% odpisa=
E6% czy doradziE6% innym ktF3%rzy czEA%sto siEA% na temacie nie znajB1% - p=
o to w koF1%cu powstaB3%y grupy dyskusyjne.

Pozdrawiam wszystkich ktF3%rym siEA% jeszcze chce.

BartQ

Re: Cyclone Flash Programmer - pomocy :)
zastanawia mnie tylko po co?
zamiast dwóch zdań konkretów. No ale jak się nie ma nic do powiedzenia to nie
dziwota.
doradzić innym którzy często się na temacie nie znają - po to w końcu powstały
grupy dyskusyjne.

Wiesz ale to jest sprzet dla profesjonalistow a ty nie masz zielonego
pojecia to w czym mamy ci doradzic.

Masz jakiekolwiek pojecie o procesorach freescale ?

Re: Cyclone Flash Programmer - pomocy :)

Mam nieodparte wrażenie, że albo nie przeczytałeś, albo nie zrozumiałeś
jego pytania...

--
IDKrzych

"Jakkolwiek będzie - będzie inaczej, aniżeli sobie wyobrażamy
Re: Odp: Re: Cyclone Flash Programmer - pomocy :)

[...]

Nie dziw sie.
Elektornicy, to ta sama kategoria ludzi, jak krotkofalowcy.
Wiedza wszystko i na wszystkim sie znaja, a przy tym sa chamscy.

Re: Cyclone Flash Programmer - pomocy :)

A próbowałeś Bartku wrzucić to co w cudzysłowiu do wyszukiwarki google.pl?

Odp: Re: Cyclone Flash Programmer - pomocy :)
Tak, oczywiB6%cie prF3%bowaB3%em,
niestety odsyB3%a mnie gB3%F3wnie do zachodnich serwisF3%w.

Wiem BF%e jest to programator do mikrokontrolera ale nie mam pojEA%cia czy =
to jakiB6% standard, czy sB1% zamienniki itp.
Programator ma sB3%uBF%yE6% do wgrywania oprogramowania do mikrokontrolera =
oraz jego konfiguracji.
Interesuje mnie coB6% co moBF%na dostaE6% w Polsce - a BF%e na razie nie zn=
alazB3%em to zastanawiam siEA% czy moBF%na kupiE6% u nas inny programator o=
 tej samej funkcjonalnoB6%ci.

Wiem BF%e jest to sprzEA%t dla profesjonalistF3%w - i tacy bEA%dB1% - ale j=
ak bEA%dB1% to juBF% majB1% mieE6% sprzEA%t ktF3%ry muszEA% znaleBC%E6. Do=
staB3%em w wytycznych tylko taki opis:

Cyclone Flash Programmer/ Firmware download and controllers setup / "Cyclon=
e Programmer P&E Microcomputer Systems"

I muszEA% stwierdziE6% czy to siEA% da u nas kupiE6% i za ile - a uBF%ywa=
E6% bEA%dzie kto inny.

BartQ

Re: Odp: Re: Cyclone Flash Programmer - pomocy :)

Z tego co widzę masz dwu przedstawicieli w Europie:
http://www.pemicro.com/contact_us/index.cfm
Zadzwoń i zapytaj czy wyślą Ci to do Polski... w czym problem?

Re: Cyclone Flash Programmer - pomocy :)
jakiś standard, czy są zamienniki itp.
konfiguracji.
zastanawiam się czy można kupić u nas inny programator o tej samej
funkcjonalności.
już mają mieć sprzęt który muszę znaleźć. Dostałem w wytycznych tylko taki opis:
Programmer P&E Microcomputer Systems"
inny.

To najlepiej bedzie jesli zapytasz specjalisty ktory bedzie tego uzywal
czy jemu bedzie to akurat przydatne, bo mikrokontrolery i pamieci flash
mozna programowac JTAGiem np za kilka groszy.

Dostac mozna bez problemu wystarczy telefon do przedstawiciela freescale
w polsce a jest kilku ktorzy przyjada i pomoga w wyborze. Podstawowy
warunek to rozmowa z kims kto sie na tym zna.  Osobiscie jesli bylbym
tym specjalistom naciagnal bym firme na ten programator mimo ze bele
JTAG da rade.

Re: Cyclone Flash Programmer - pomocy :)
Distributors available for your shipping location: POLAND
Distributor    Telephone    Email
Arrow Electronics Poland Sp. z o.o.      +48 22 5588282
snipped-for-privacy@arrowce.com
EBV Elektronik - Wroclaw      +480226402355
Farnell - Freescale Distributor - Poland      00800 121 29 67
snipped-for-privacy@farnell.com
Future Electronics - Warsaw      +48 226 189 202
snipped-for-privacy@futureelectronics.com
Gamma Sp. z o.o. - Warsaw      +48-22-8627500      snipped-for-privacy@gamma.pl
Mouser Electronics      +1(817) 804-3848      snipped-for-privacy@mouser.com
Richardson RFPD, Inc.      +39 055 42083218      snipped-for-privacy@rell.com
Rochester Electronics      +44 1480 408400      snipped-for-privacy@rocelec.co.uk
Silica (An Avnet Company)      +48 22 6402351      snipped-for-privacy@silica.com

Odp: Re: Cyclone Flash Programmer - pomocy :)
O to wB3%aB6%ni mi chodziB3%o,
jeB6%li to jest sprzEA%t za kilka groszy i w dodatku dostEA%pny bez problem=
F3%w w Polsce to mogEA% siEA% zajB1%E6 zakupem pF3%BCniej.

Gorzej by byB3%o gdyby ten programator musiaB3% byE6% kupiony a byB3% niedo=
stEA%pny w Polsce i trzeba by byB3%o czekaE6% parEA% tygodni i w dodatku by=
B3%by drogi.

DziEA%ki za informacjEA%
BartQ

Re: Cyclone Flash Programmer - pomocy :)
Polsce to mogę się zająć zakupem później.
Polsce i trzeba by było czekać parę tygodni i w dodatku byłby drogi.

To nie jest sprzet za kilka groszy, kilka groszy to kosztuje JTAG samemu
zlozony. Przedstawiciel Freescale pokieruje cie jakich narzedzi
najlepiej uzyc do ichnich procesorow i pewnie tez zaoferuje sprzet ktory
bedzie kosztowal z kilkaset dolcow .

Ale jak ktos sie nie zna to placi frycowe.

Re: Cyclone Flash Programmer - pomocy :)

Nie mieszaj Waść. Programator o którym mowa komunikuje się z procesorem
nie JTAGiem, ale poprzez interfejs BDM.

Za porządny, uniwersalny programator-debugger JTAG trzeba sporo zapłacić
(pomijam kradzione konstrukcje).

pzdr
mk

Re: Cyclone Flash Programmer - pomocy :)

JTAG to tylko kilka kabelkow i standard komend komunikacyjnych kosztuje
grosze. Reszta to idiotoodporny soft ktory juz moze byc drogi.

Re: Cyclone Flash Programmer - pomocy :)
dostępny albo czy można go zastąpić innym dostępnym w Polsce programatorem?

Jest dostępny w Polsce.
"W robocie" mamy taki i był kupiony bodajże w Gammie.
Ceny nie pamiętam, ale raczej nie dla amatora...

Programator o tyle fajny, że do wgrywania firmware do procesora nie
potrzebny jest PeCet (po uprzednim wgraniu firmware do pamięci
programatora - można wgrać kilka różnych firmware). Dobrze się sprawdza
w warunkach produkcyjnych, w terenie itp.

Jeśli dostęp do PeCeta nie jest problemem to możesz wybrać coś tańszego
z oferty P&E. Zadzwoń, czy napisz, do Gammy, mają tam kumatych ludzi -
powinni dobrze doradzić.

pzdr
mk

Odp: Re: Cyclone Flash Programmer - pomocy :)
Super - dziEA%ki za informacje,
Ja tego nie bEA%dEA% uBF%ywaB3% - to do celF3%w przyszB3%ej produkcji.
Ja robiEA% tylko rekonesans cenowy i te parEA%set $ to w sumie najtaF1%sza =
pozycja na mojej liB6%cie na ktF3%rej jest rF3%wnieBF% takie coB6%: http://=
www.tme.eu/html/PL/skopometry-fluke-z-kolorowymi-wyswietlaczami-lcd/ramka_3=
127_PL_pelny.html

BartQ