[crosspost] zasilacz uniwersalny do laptopa

mozecie polecic cos przyzwoitego, zasilanie sieciowe, samochodowe
moze byc ale nie musi, regulacja napiecia najlepiej w zakresie
12-24, mozliwie duzo roznych wtyczek...

nie umiem znalezc nic przyzwoitego poza (jak mi sie wydaje) URZ1137
ktory z kolei jest niedostepny wszedzie gdzie sie pytam

chcialbym sie zmiescic w 200pln chyba ze ktos oferuje cos z dluga
gwarancja albo jest to naprawde dobra konstrukcja, wtedy moge nieco
dolozyc

potrzebny 'na wczoraj' - max. do soboty musze go miec u siebie

Re: [crosspost] zasilacz uniwersalny do laptopa

Kupiłem w Media Markecie "i-tec", 90 Watów mocy, napięcia od 12 do 24V.
Prąd 5A do 19V i 4,5A dla 22 i 24V. Dodatkowo gniazdo USB tylko do
zasilania prądożernych urządzeń USB 5V/1A. Przełączanie napięć
przyciskiem, wyświetlacz LED. Kosztował mniej niz 200zł. Ile - nie
pamiętam ale zmieścisz się. Ma wiele końcówek ale uwaga na laptopy z
komunikacją laptopa z zasilaczem. Tego on nie potrafi. Tylko jedna,
jedyna wada - po pewnym czasie zaczęły mi wariować napięcia. Oczywiście
nie nastawiał większego niż ja wybrałem ale po włączeniu pojawiało się
12V i musiałem przełączać na 19V. Mimo iż miał pamiętać. Pomogło
przemycie płytki z procesorem sterującym. Od tej pory działa doskonale,
pamiętając nastawione 19V. Nie przegrzewa się, jak oryginalny zasilacz.
Trudno - oceń sam, czy Ci pasuje.
http://www.skleplinksys.pl/product-pol-56929-i-tec-Uniwersalny-zasilacz-do-Laptopa-90W-12-24V-USB-5V-wyswietlacz.html
Maciek

Re: [crosspost] zasilacz uniwersalny do laptopa
może to? http://tnij.org/h6wn

Odp: [crosspost] zasilacz uniwersalny do laptopa
dyskusyjnych:711b2$4c84f8c5$5964bc96$ snipped-for-privacy@news.upc.ie...

skonczylo sie na http://www.bto.pl/go/_info/?id18%69 i dodatkowych koncowkach
jak dotrze to sie podziele wrazeniami

Site Timeline