[cross] Jak rozebrać czołówkę Petzl Myobelt 5

Witam serdecznie

Podczas ostatniego weekendu szlag trafił kabel w mojej w sumie starej
już latarce Petzl Myobelt 5 przetarł się kabel zaraz przy samej latarce.
 Naprawa prawdopodobnie jest banalna, skrócenie kabla o te kilka
centymetrów także mi nie przeszkadza, jednak mam podstawowy problem z
jej otwarciem.

Oto zdjęcie tej latarki dla niezorientowanych:
http://42.pl/u/2nuU_Myobelt_5

Czy ktoś z grupowiczów może wie jak dostać się do środka tej latarki?

Nie chciałbym jej uszkodzić mechanicznie robiąc coś na siłę, pierwszy
pomysł polegający na odkręceniu granatowego pierścienia dookoła kabla i
analogicznie po drugiej stronie niestety spełzł na niczym - pierścienie
ani drgną.

FUT: pl.rec.gory
--
Pozdrawiam serdecznie