Creative Inspire T3030 - zamilkły

Witam

Głośniki takie jak w linku:
http://www.arest.pl/produkt/3954/CREATIVE-INSPIRE-T3030-2-1-29-W-czarny/wlasciwosci

Problem:

Cisza w głośnikach satelitarnych, cisza w subie. Dioda zasilania świeci się.
Po podłączeniu słuchawek do pilota słychać dzwięk jest regulacja głośności.
Potencjometr on/off zintegrowany z głosnością działa - odłącza zasilanie.

Czytałem kilka materiałów na elektrodzie. Tam problem był z pilotem. U mnie
też było kiedyś podobnie ale problem samoczynnie zniknął :) Niestety schemat
pilota znaleziony na elektrodzie nie odzwierciedla mojej wersji.

Teraz bez schematu całości nie mogę sobie poradzić. Tak jakby było włączone
mute na stałe.

Proszę o pomoc, może ktoś miał podobny kłopot lub dysponuje jakąś
serwisówką. Tak na ślepo trudno poruszać się po urządzeniu.

Przypominam Głośniki Creative Inspire T3030 2.1

Piotr

Site Timeline