cr2032

zasilam RTC taką baterią, jako nowa miała 3,35V, po 5 dniach działania ma
3,31V... zagadnienie: dobrze to czy źle?

Re: cr2032
czy brak kondziora dostrojczego przy kwarcu zegarkowym może spowodować
wzrost poboru prądu? dwa kondziory 22p i 4,7p są, brak dostrojczego...

Re: cr2032

Myślę, że powinieneś zacząć od obejrzenia charakterystyki ogniwa
litowego:
http://www.bixmart.com/Nominal-Voltage-of-Lithium-Ion-Batteries_ep_54-1.html
Jakub Rakus

Re: cr2032
Chciałbym zwrócić uwagę, że to nie jest wykres dla pastylki CR2032 tylko
dla ładowalnych akumulatorów , np do komórki.
Może gdyby odjąć na skali ok. 0.25V to wykres by pasował do pastylek.
Mierzyłem kilka pastylek i napięcie (bez obciążenia) żadnej nie
przekroczyło 3.325V.
Radziłbym znaleźć sobie prawdziwe parametry pastylek CR.

Re: cr2032
dla ładowalnych akumulatorów , np do komórki.
przekroczyło 3.325V.
Dałem jako przykład pierwszą lepszą charakterystykę ogniwa litowego, bo
takim właśnie jest pastylka CR2032 - nie chodzi o dokładną wartość
napięcia, ale o kształt, który dla większości typów ogniw jest podobny -
najpierw mamy silny spadek, potem w miarę jednostajny ale niewielki i na
końcu znowu leci w dół.

Jakub Rakus

Re: cr2032
Thu, 17 Jan 2013 17:11:14 +0000 Wmak

ładowalnych akumulatorów , np do komórki.
3.325V.

http://data.energizer.com/PDFs/cr2032.pdf

Re: cr2032

jakby po 5 dniach miała 3,55 V to dopiero by było źle :)
--
Jacek

Site Timeline