cpld - obsługa USB

Czy możliwa jest implementacja obsługi USB w kostce serii XC95 ?

Reply to
iml

Użytkownik "iml" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:df4mjv$omj$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Glowy sobie uciac nie dam ale watpie.

Chcesz zrobic caly protokol w USB czy tylko dekodowac NRZI i wycinac bajty a dalsza obrobke zrobic jakims kontolerem ?

Reply to
Andy

Calkowicie zgodnie z norma to pewnie nie, ale moze cie zainteresowac

Dalo sie na PICu to pewnie da sie i na XC95 ..

iml snipped-for-privacy@wp.pl napisal nam:

no nie wiem... czy nie za maly, nie chce mi sie sprawdzac ile ma komorek lut itd. Zreszta nie znam sie na tym dobrze a wresz po lebkach

i tam masz kilka innych cores, zobacz ile zajmuja i czy to to czego szukasz.

iml napisał(a):

Zapomnij o CPLD a tym bardziej o XC95XX lepiej dolozyc 10zł wiecej i kupic sobie ARM'a - AT91SAM7S64 masz tam USB 2.0 i kilka Endpoint'ow. A jesli koniecznie chcesz sie bawic z VHDL'em to FPGA i Spartan II Mozesz tez uzyc starego dziadka USBN9603N i jakiegos AVR ale cenowo sie nie oplaca.

Pozdrawiam PiotrD !

Reply to
telix

USB to tylko w FPGA przynajmniej Virtex400 (tryb FS,HS), ale tak musisz dołożyć zewnętrzny transceiver.

Mister

Reply to
Mister