coś czego nie lubię - jaki scalony wzmacniacz audio ?

Taka niby prosta rzecz, ale nie z mojej bajki, więc zapytam o poradę :)

Otóż potrzebowałbym prosty w aplikacji, scalony wzmacniacz audio 40 - 60W
(na 4 omach).
Najlepiej taki, który będzie się mało (wcale :) grzał, bo w jednej obudowie
muszę dać ich sporo (kilkanaście kanałów ma być).
Oczywiście może być np. w wersji 2 czy 4 kanałowej (ja potrzebuję kanały
audio i tak).
Nie potrzebuję super jakości (takie sobie nagłośnienie "publiczne").

Niby mógłby to być np TDA8571J. To taki samachodowy wzmacniaczyk, 4
kanałowy.
Ale może ktoś poleciłby coś lepszego ? Może jakiś "D" ?
Cena wskazana nie kosmiczna (bo jak mówiłem zastosowanie zdecydowanie nie
audiofliskie).
Bardziej wskazane zabezpieczenie przeciwzwarciowe na przykład...

Co wy na to ?

Re: coś czego nie lubię - jaki scalony wzmacniacz audio ?

Może LM3875?

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

Re: coś czego nie lubię - jaki scalony wzmacniacz au dio ?

No może, ale w czym on lepszy od tego przykłądowego TDA ?

Re: coś czego nie lubię - jaki scalony wzmacniacz audio ?

Mam gdzies TDA7375V, na 4 omy, z zabezppieczen rowniez
przeciwzwarciowe. Z grzaniem no to P=U*I nie przeskoczysz.
Duzo sztuk potrzebujesz?

mw158979(a)gmail.com

Re: coś czego nie lubię - jaki scalony wzmacniacz au dio ?

No tak,ale do tego jeszcze dochodzi ileś tam dodatkowych strat :)

Nie bardzo , jakieś 20-30 szt.

Re: coś czego nie lubię - jaki scalony w zmacniacz audio ?
Moc co prawda mniejsza, ale chodzi "cyfrowo", nie grzeje się przy mocy
znamionowej: 2x10W
http://v-module.com/file/20100504103516-DS_VMA2016.pdf
http://www.dealextreme.com/p/vma2016-2-10w-audio-amplifier-module-44122
lub 1x15W
http://v-module.com/file/20100702110642-DS_VMA2015.pdf
http://www.dealextreme.com/p/vma2015-15w-mono-audio-amplifier-module-44124
Niestety one wszystkie chodzą prądowo, większą moc uzyskujesz na wyższej
rezystancji...

--
| Bartlomiej Kuzniewski
Re: coś czego nie lubię - jaki s calony wzmacniacz audio ?

Ale ja muszę mieć przynajmniej 40W/kanał. No i nie więcej niż jakieś
60-70W

Re: coś czego nie lubię - jaki sc alony wzmacniacz audio ?

..

popatrz na ofertę Texasa - mają bodajże 4 kanałowe, po 50W na kanał w
SMD. Pytanie tylko jak z dostępnością u nas..

--
Pozdr.
Michał

Re: coś czego nie lubię - jaki scalony wzmacniacz au dio ?

Zgadza się. Np. TAS5414, to jest właśnie mniej więcej 4x50W. W Farnellu są
podobno.
Dzięki za podpowiedź.

Site Timeline