Compaq EVO 1015 i problem z pamięcią

Witam

Na pl.comp.pecet jakoś cicho, więc może tu ktoś mi coś doradzi.

Laptop jak w temacie zagiął moją skromną wiedzę nt. pamięci. Mianowicie jest
kostka 256 MB Infineon SDRAM PC2100S-2033-0-A1 i dalej 256MB, DDR, 266, CL2.
I ta kość działa. Próbuję dołożyć coś więcej bo wiadomo że z taka ilością
pamięci to porażka. I tu kicha.
Mam takie kości:
KINGMAX 512MB, DDR-333
TRANSCEND 512 MB DDR-333, SODIMM, CL2,5 dwie sztuki nówki nie używane
HYNIX 128 MB DDR 266 CL2,5
I to bydlę chodzi tylko z Hynixem, pozostałych nie widzi wogóle, nieważne
czy włożę w gniazdo czy nie. Wg specyfikacji ten laptop powinien chodzić do
1GB bez problemu. A tu nie wiem co jest grane, kości są sprawne, w innym
lapku działają.
Czy te 512 czymś się różnią znaczącym od tego Hynixa? Są szybsze więc
powinny normalnie iść...
Pomocy!

Piotr

Re: Compaq EVO 1015 i problem z pamięcią

Różnią się prędkością z tego co piszesz, są 333 a hynixy masz 266, to
może być problem.

Re: Compaq EVO 1015 i problem z pamięcią

Czasem pomaga zamiana miejscami kości. Różnica prędkości nie jest aż tak
duża. Większym problemem mogą być różnice w CL.

Pozdrawiam

JG

Re: Compaq EVO 1015 i problem z pamięcią

Ew. zimne luty :)

Site Timeline