Code Composer Studio v.5 za $20

Jeśli komuś potrzebna jest pełna wersja Code Composer Studio, to TI
rozdaje kody zniżkowe na CCS i zestaw do rozpoczęcia zabawy z
procesorami serii C2000. Żeby je otrzymać trzeba zarejestrować się na
webinar TI “Optimizing Energy Efficiency in Digital Power Designs,” (na
http://event.on24.com/r.htm?e40%3039&s=1&k39%D5E0A64BD575CC0896CCA2E686E1C9
) gdzie dostanie się kod na  $25 zniĹźki Piccolo F28069x controlSTICK z
Avneta (bardzo fajny procesor, swoją drogą). Po kupieniu Piccolo w ciągu
tygodnia przysyłają kod na $444 zniżki na CCSv5. W sumie kosztuje to ok.
$20+przesyłka zestawu uruchomieniowego.

pzdr.
j.

Re: Code Composer Studio v.5 za $20

Dzięki!
Pozdr.
K.

Re: Code Composer Studio v.5 za $20

A na TIDeals tym razem jest eZ430-Chronos :)

pzdr.
j.

Re: Code Composer Studio v.5 za $20
Hello Jacek,

I już afera, że za zegarek za $24.50 trzeba dopłacić $60 za wysyłkę. A
bezpoœrednio z TI, bez "zniżki" $50 i free shipping.

Tak, wiem - juz przeprosili i kazali wybrać "Other" w formie wysyłki.

Re: Code Composer Studio v.5 za $20

dzięki za informacje. Niestety najtańsza przesyłka to $90...

-
Pozdr.
Michał

Re: Code Composer Studio v.5 za $20

Skąd taka informacja? Gdy wcześniej kupowałem w TiStore to było po 20$.
K.

Re: Code Composer Studio v.5 za $20

To Avnet tyle sobie liczy za wysyłkę do PL.

pzdr.
j.

Re: Code Composer Studio v.5 za $20

To juĹź wiesz, Ĺźe masz wybĂłr.
K.

Re: Code Composer Studio v.5 za $20

Nie masz. Jak kupisz w TIStore to nie dostaniesz zniĹźek.

j.

Re: Code Composer Studio v.5 za $20

Paskudnie.
K.