co zamiast rdzenia kubkowego f1001 al3900

Witam
chciałbym zamienić taki transformatorek impulsowy do wyzwalania tyrystorów
na rdzeniu kubkowym F1001 AL3900 100 zwoi /100 zwoi
na jakiś najchętniej fabryczny  do kupienia
ewentualnie łatwy do nawinięcia inny rdzeń ( co polecicie ) z karkasem w
ciągłej sprzedaży

Re: co zamiast rdzenia kubkowego f1001 al3900
Hello szumek,

Jakiej wielkosci ten kubeł?

Musi byc z karkasem? Bo ja zawsze polecam do tego celu toroidy...

http://feryster.pl/polski/pytania.php?lang=pl

 RoMan
Re: co zamiast rdzenia kubkowego f1001 al3900
wymiary rdzenia kubkowego to 26/16
100 zwoi /100 fi 0,2 chyba
toroid jeżeli gotowy może być jeżeli do nawijania odpada
już wole kubka nawinąć w ostateczności

Re: co zamiast rdzenia kubkowego f1001 al3900
A dużo tego musisz mieć? 200 zwojów (nie zwoi!) nawinąć na toroidzie to
jeszcze nie tragedia.

Jakub Rakus

Re: co zamiast rdzenia kubkowego f1001 al3900
witam
no nie wiem 200 zwoi ręcznie przy małym otworku
już wolę swoje kubki nawijać
mam jeszcze kilka sztuk zanim się skończą
pytanie zadałem w nadziei że uda się coś fabrycznego zastosować w rozsądnej
cenie

Re: co zamiast rdzenia kubkowego f1001 al3900
Hello szumek,

Przecież wskazałem Ci, gdzie masz pytać.

 RoMan
Re: co zamiast rdzenia kubkowego f1001 al3900
zapomniałem dopisać
może to nie eleganckie rozwiązanie
ale testowałem dławiki skompensowane
i Dps U21L21/3 w miarę poprawnie pracuje w układzie
zamiast ww.transformatorka

Re: co zamiast rdzenia kubkowego f1001 al3900
Hello szumek,

Jest to rozwiązanie, choć i tutaj zalecałbym uzycie dławików na
rdzeniach toroidalnych.

 RoMan