co to za tranzystor

Witam.

Co to za tranzystory, jaki może być odpowiednik nie smd?
Są takie trzy na płytce w obudowe sot 23.
Oznaczenie B.C i taki obrócony w lewo jakby Y.
Ta kropka między B i C trochę niżej niż literki.

Dzięki za pomoc.
Paweł

Re: co to za tranzystor

Jeżeli to jest kod BC w obudowie SOT23 to mi wychodzi BCW61C PNP którego
odpowiednikiem może być BC558B
Sprawdź w układzie czy tam ma prawo siedzieć PNP.

Marek

Re: co to za tranzystor

Gdzie szukać można znaleźć oznaczenia takich elementów?

Wydaje mi się że mogą być PNP. Wszystkie sygnały sterujące bazami idą
bezpośrednio na bazy bez oporników.
Kolektory wpięte do masy, a emitery przez oporniki do zasilania. Sygnały
wyjściowe brane są bezpośrednio z emiterów.

Dzięki za pomoc
Pozdrawiam

Re: co to za tranzystor
Sprawdzenie diodowe miernikiem nic nie daje.
Nie ma przejścia między nóżkami w żadną stronę.
Może to są jakieś inne układy, darlingtony, albo jakieś z wbudowanymi
rezystorami?

Paweł

Re: co to za tranzystor

Leniuszek. Goglarka po obmacaniu szklanej kuli wypluła na dobry początek
http://www.arczer.neostrada.pl/teoria2.htm