Co to za transmisja?

Witam.

Poczytałem sobie pare projektów przechwytywania transmisji z bezprzewodowych
termometrów itp.
Wziełem sobie dalekowschodnie urządzonko swoje, podłaczyłem odbiornik do
laptopa, odpaliłem prosty programik i patrze co mi wyszło z nadajnika.
Tutaj nadaje 22.3
http://img510.imageshack.us/img510/3015/223.gif
a tutaj 22.5
http://img263.imageshack.us/img263/3517/225j.gif

długo leci 1 (stan wysoki na wykresie) potem dołek 300us i impuls 125us pieć
razy.
Po tym piatym dołek 650us, impuls 200us, dołek 650, impuls 200, dołek 200,
ipuls 200 i dołek 1000us.
Potem impulsy i przerwy po 400 lub 200us.
Pod koniec przerwy po 800us
I tak w kółko...

Co to jest? Czegoś takiego nie namierzyłem w internecie.
Wygląda mi na to, że sie nie da tego prosto rozgryźć.

--
Irokez

Re: Co to za transmisja?

Jak na klombie pod oknem pojawiły się kręgi, to masz problem...

--
Dominik Siedlak (bachus)

Re: Co to za transmisja?

Jest gorzej, trawa znikła a jest asfalt...

--
Irokez

Re: Co to za transmisja?

Kręgi na asfalcie to latwo wytłumaczyć == maniacy "driftu" pozostawiają.

Włodek ;)

Re: Co to za transmisja?

To transmisja z czujników nie jest szyfrowana? Odważne.
Łatwo byłoby zrobić "udawacz" dowolnej temperatury/ciśnienia etc.

Re: Co to za transmisja?

W koncu to nie urzadzenie przemyslowe czy lotnicze, tylko domowe o
znikomej odpowiedzialnosci.
Szyfrowanie by sie przydalo tylko po to, zeby nie odbierac sygnalow
z innego czujnika.

A. tak swoja droga .. rozbebeszylem klawiature radiowa, moze
pozniej sfotografuje, ale tak na oko to ma jakas bardzo prosty ten
nadajnik.

J.

Re: Co to za transmisja?

Najprosztsza droga do keyloggerów? ;))))

--
DJ

Re: Co to za transmisja?

Tez.

Chodzilo mi bardziej o to ze widze wiekszy uklad podlaczony do matrycy
klawiatury,ht82k68e, a gdzies dalej .. dwa kwarce i przy nich pare
tranzystorow. Zadnych cewek, filtrow - tak jakby trywialny generator i
jeszcze trywialniejsze kluczowanie ..

J.

Re: Co to za transmisja?

możesz zapodać linka do tych projektów bo coś z googlem słabo mi idzie

Re: Co to za transmisja?
http://bertrik.sikken.nl/433mhz/index.html
http://www.alyer.frihost.net/thn128decoding.htm

--