Co to za pozystor ?

Okrągły 15mm i napis "140M",  a pod nim "290". pochodzi z monitora Daewoo.
Potrzebne mi są dane, bo chcę wykorzystać go do stabilizacji temperatury.
Rezystancja w temp ok 24 st C jest ok 15om.

Re: Co to za pozystor ?
To jest pozystor od rozmagnesowywania kineskopu. Chcę go uzyc jako element
podgrzewający rezonator kwarcowy. Przy zasilaniu 13,8v Prąd przy włączeniu
wynosi ok 1A i szybko spada do ok 55mA. Nie wiem natomiast jaka jest
temperatura po nagrzaniu ( ustabilizowaniu się). Nie mam odpowiedniego
termometru, ale się wydaje że ok 80 st C. Właśnie chodzi mi o tą
temperaturę.

Site Timeline