Co to za moduł? Może ktoś będzie

Witam, Kiedyś wpadło mi w ręce sztuk 3 takiego modułu:

Na płytce LCD 2x16 znaków, pamięć, procesor, przekaźniki itp. Nie bardzo mam pomysł do czego on może służyć. Może ktoś będzie wiedział? Tą jedną płytkę wystawiłem, licząc, że może ktoś się odezwie i mi napisze do czego to służy. Niestety nikt się nie odezwał. Pozdrawiam, Grzegorz

Reply to
G.K.

Słabo widać ale z tego co udało mi się wypatrzeć to tam jest ICL7109 czyli przetwornik analogowo cyfrowy. Moim zdaniem to rodzaj lub część jakiegoś układu pomiarowego lub multimetru.

Reply to
Gienek

Gienek pisze:

Mogę gdzieś wrzucić duże zdjęcia. Pozdrawiam, Grzegorz

Reply to
G.K.