Co to za microswitche

Witam.

Czy ktos na podstawie tego zdjecia moĹźe rozpoznaje jaki to jest typ
microswitcha?

http://sebobialy.net/przyciski.jpg(11kB)

Szerokośc to dokładnie 5mm. Są dość płaskie, ale niestety nie posiadam
ani zdjęcia, ani dokladniejszych danych o grubości. Siedzą w kartach
pilotĂłw do niektorych modeli Renault. Nie wiem czy inne o podobnych
rozmiarach będą pasować, więc pytam może wyglądają znajomo.

PS. Mogę je kupic na allegro, ale ... za 7zl/sztuka. Troche sporo.

Re: Co to za microswitche
Witam

Tu kupisz je troche taniej :)
http://www.maritex.com.pl/pl/shop/productInfo/ggid/9257/pid/5559/page/1/backurl

Pozdrawiam
WojtasW

Re: Co to za microswitche
http://www.maritex.com.pl/pl/shop/productInfo/ggid/9257/pid/5559/page/1/backurl

Mam pewne watpliwości czy to ten. Z pomiarów na zdjęciu wynika mi że to
_dokładnie_ 5mm. A ten twoj ma 5.2mm.

mam pod nosem sklep z takimi:

http://tinyurl.com/m65bye

One mają dokaldnie 5x5 i sa bardziej płaskie, ale wyglądają nieco
inaczej... No i tańsze :)

No i sa jeszcze takie:

http://tinyurl.com/md9j8k

Ale nieco wieksze.

problem w tym, Ĺźe jak poogladam to pewnie znajde jeszcze 5 innych typĂłw.
A mi chodzi o to jakie _dokładnie_ sa na zdjęciu. Jak nikt nie będzie
wiedział to po prostu kupie po pare sztuk i będe pasował. niestety
rozebrac pilota nie chce do czasu aż będe miał pod ręką takie switche na
wymiane.

Re: Co to za microswitche
Witam

zapewne wszystkie trzy będą pasowały bo wielkość jest naprawdę zbliżona
te co Ci podałem w linku mam na biurku i wydaje mi się że to jest
dokładnie to co ma twoim zdjęciu. Mam też w płytkę z mini aparatu
cyfrowego i tam jest podobny swich do tego w Twoim pierwszym linku
bardziej kwadratowy tylko nie ma nóşek a rogami jest przylutowany i
wymiary ich są identyczne włącznie z wysokością.
Otwórz pilota i zmierz wysokość.

Pozdrawiam
WojtasW

Site Timeline