Co to za chyba tranzystor

Witam
Prosze o pomoc, co to moC5%BCe byC4%87 bo google i alldatasheet
nic sensownego nie dajC4%85.
Obudowa to92 i na gC3%B3rze w jakby 'D' jest maC5%82a literka 'i' to l=
ogo i obok  =

'm7'
niC5%BCej z lewej 'S' z prawej 'S' C5%9Brodek pusty i niC5%BCej'89'
czyli wyglC4%85da to tak

  m7
S  S
  89

Baza wychodzi jak np w bc547 i jedno zC5%82C4%85cze ma B-K reszty nie =
ma
i nie wiem czy uszkodzony czy to coC5%9B innego niC5%BC tranzystor,
a sprawdziC4%87 tego nie mam jak.
-- =

Pozdr
JanuszK

Re: Co to za chyba tranzystor
oj dają. U mnie pierwsze trafienie w google

nie

nie ma ani bazy, ani kolektora

tranzystor

a to moĹźliwe

Infineon BSS89

Waldek

Re: Co to za chyba tranzystor
Hello Waldemar,

Grrrr.... Byłeś wcześniej...

Ja tam wolę http://www.datasheetcatalog.com/ - też trafienie
natychmiastowe.

Nie tylko Infineon...

Re: Co to za chyba tranzystor

A no tak daC5%82em ciaC5%82a bo to nie byC5%82a baza tylko dren :)
zmierzyC5%82em diodC4%99 S-D :)

-- =

Pozdr
JanuszK

Re: Co to za chyba tranzystor
Hello janusz_kk1,

BSS89, np.:

http://www.datasheetcatalog.org/datasheet/siemens/Q62702-S385.pdf

Swoją drogą, czy naprawdę umiejętność korzystania z wyszukiwarek
całkiem wymarła?

Re: Co to za chyba tranzystor

Czasem sztuką jest wymyślenie co trzeba wpisać, by trafnie wyszukać.
--
Pozdr
EM

Re: Co to za chyba tranzystor
Hello EM,

W tym wypadku również?

Re: Co to za chyba tranzystor

Moim zdaniem tak, aczkolwiek kombinacji nie jest zbyt wiele :)
--
Pozdr
EM

Re: Co to za chyba tranzystor
Hello EM,

Chyba jednak usiłujesz usprawiedliwić lenistwo pytającego. Które jest
tak wielkie, że nawet nie podziękował za pomoc...

Re: Co to za chyba tranzystor

napisaC5%82(a):

Bo jeszcze nie zajrzaC5%82 tu, nie kaC5%BCdy siedzi na necie od rana d=
o wieczora,
akurat siC4%99 mi udaC5%82o zajrzeC4%87.
DziC4%99kujC4%99 za pomoc, same dziwne wyniki mi wychodziC5%82y a nie=
 spotkaC5%82em siC4%99
z tak dziwnym oznaczeniem, przewaC5%BCnie albo jest caC5%82y opis albo=
 brakuje 1  =

literki,
tutaj to nie bardzo wiedziaC5%82em gdzie koC5%84czy siC4%99 oznakowan=
ie producenta
a zaczyna typ elementu. A jak widzC4%99 to teC5%BC brakowaC5%82o 1 li=
terki :)

-- =

Pozdr
JanuszK

Re: Co to za chyba tranzystor

zwyczaju:

Zapomniał też wylizać czekoladowy rów Wielkiego Guru Od Elektroniki.
Skandal!

PS: Wypierdalaj na elektrodę, gdzie twoje miejsce!

Re: Co to za chyba tranzystor

Jak najbardziej. 'SS89 transistor' .. i tylko jakies szemrane
strony wskakuja.

J.

Re: Co to za chyba tranzystor
Hello J.F.,

Nie mam pojęcia jakiej wyszukiwarki używasz i jak masz ją ustawioną
ale u mnie w googlach, w pierwszych wynikach wyskakują linki do
właściwego miejsca.

Ale do wyszukiwania elementów - już pisałem - używam
http://www.datasheetcatalog.com/ i nie mam najmniejszego problemu. Po
wpisaniu SS89 wszystkie wyniki wskazują właściwy tranzystor.

Re: Co to za chyba tranzystor

wpisuje www.google.com, bydle sie przelacza samo na .pl, ale akurat
siedze w Niemczech, i moze i na pierwszej stronie jest, ale mozna sie
znudzic.

Jak czegos nie da sie obsluzyc bez skryptow, to u mnie spada od razu
do kategorii drugiej.