Co to jest Video port w kamerze IP

Witajcie. Wiem, że to zły dział i przepraszam, ale szukam pomocy. Mam kamerę IP i w jej ustawieniach jest coś co się nazywa Video Port i ma duży nr 4320. Co to za port, co on oznacza i czym różni się od portu 80 dla http?

Reply to
slawek7

Właściwie niczym się nie różni poza tym, że 80 jest domyślnym dla http. Możesz ustawić dowolny, byle taki sam ustawić po stronie oprogramowania korzystającego z kamery no i oczywiśćie żeby nie kolidował z innymi usługami w kamerze (np http).

Mirek.

Reply to
Mirek

In the darkest hour on Sat, 13 Jun 2009 09:31:37 +0200, J.F <jfox snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> screamed: