Co to jest Video port w kamerze IP - Page 2

Re: Co to jest Video port w kamerze IP

ProszEA% Was pomF3%BFcie mi jeszcze w takiej sprawie.
Jak mam w pracy sprawdziE6% ktF3%ry port jest dostEA%pny? W pracy komputery
sB1% w LANie z IP wewnEA%trznym i zapewne komputery sB1% teBF% za Firewalle=
sprzEA%towym. Jest jakaB6% strona lub cos takiego?

Re: Co to jest Video port w kamerze IP
slawek7 denied rebel lies:

Spytaj administratora.

--
<:>    Roger, MoonWolf Out   <:>|We are gonna blow this place away
(::)                        (::)|

Ale ty nie dajesz sobie pom├│c!
Sprawdzi┼ée┼Ť czy chodzi na komputerze bez nata i bez firewalla?

Bez tego co napisałem wyżęj szkoda zachodu. Prawdopodobnie kamera będzie
pracowa─ç r├│wnie┼╝, gdy komputer jest za natem.
Gdyby by┼éo jednak tak, ┼╝e kamera ┼Ťle go┼ée pakiety UDP na konkretny port,
to nie wystarczy dziura w firewallu, potrzeba jeszcze przekierowa─ç je na
konkretny komputer - a tego i tak bez admina nie zrobisz.

Mirek.

Re: Co to jest Video port w kamerze IP

No masz kilka mo┼╝liwo┼Ťci: pogada─ç z adminem, ┼╝eby ci odblokowa┼é porty
kt├│rych potrzebujesz, przetunelowa─ç to przez dost─Öpne porty, zadowoli─ç
się obrazkami wysyłanymi na ftp albo maila. Z drugiej strony to nie
wierz─Ö, ┼╝eby┼Ť w pracy mia┼é a┼╝ tak poobcinane porty - policja, ABW ?? ;)

A porty przekierowa┼ée┼Ť? Podaj adres to sprawdzimy ;)

Wireshark?
Nie wiem nigdy mi to nie było potrzebne.

Mirek.

Re: Co to jest Video port w kamerze IP

Np. darmowym Ethereal

Paweł