Co to jest?

Znalazłem w starociach. Obudowa TO3, napisane jest: NEWMARKET 404 6903. Napięcia przy prądzie 1mA (wyprowadzenia opisałem jak dla tranzystora):

EB 81 BE - BC - CB 74 EC 52 CE 1941

- oznacza przekroczenie zakresu, mierzone Metexem.

Pozdrawiam, Paweł

Reply to
Pawel Pawlowicz

Pan Pawel Pawlowicz napisał:

Z mojej guglownicy wynika, że najbardziej prawdopodobny jest tranzystor germanowy NTK404 firmy Newmarket Semiconductors:

Jarek

Ma to sens, dzięki :-)

Paweł

Reply to
Pawel Pawlowicz

Dnia Thu, 6 Aug 2015 12:32:13 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

Ale to powinien miec dwa napiecia niskie (BE i BC) ale raczej nie az tak niskie, i dwa napiecia srednie (EC i CE). Spalony, czy udalo in sie zrobic taki, ze inwersyjnie ma tak niski spadek ?

W dniu 2015-08-06 o 15:31, J.F. pisze:

To jest pnp.

ale raczej nie az

Dla porównania ruski P605:

EB 131 BE - BC - CB 78 EC 130 CE 1183

P.P.

Reply to
Pawel Pawlowicz

Użytkownik Pawel Pawlowicz napisał:

Może to nie jest odpowiedź na temat ale jeśli masz więcej takich zagadek, to ciekawym rozwiązaniem są takie przyrządy:

drugi, to nawet charakterystyki rysuje i można mu aktualizować oprogramowanie. Nawet jeżeli nie musisz zgadywać co masz, to przydają sie do sprawdzenia, czy element jest sprawny. Oczywiście przy niskim napięciu i prądzie pomiarowym.

Reply to
Maciek

W dniu 2015-08-06 o 23:56, ACMM-033 pisze:

W Rubinie to już chyba nie było germanowych tranzystorów. Być może chodzi Ci o KT604, wysokonapięciowy. Ale to zupełnie inna bajka.

P.P.

Reply to
Pawel Pawlowicz