Co to jest?

Ten pierwszy wyglada jak odbiornik pilota do wiekszosci kart telewizyjnych/SAT

c.

Reply to
Cezar

Dnia Tue, 18 Oct 2011 12:02:07 +0200, Heniutek napisał(a):

To coś jest częścią składową iMaca.

Reply to
Jacek Maciejewski
Reply to
Gejzero SQ3OGX

Win7(nie wiem jak inne win) rozpoznaje moja karte SAT jako zwykla klawiature. Klawisze 0-9 rozpoznaje jako cyfry, OK jako enter, pause jako spacje a reszte 'specjalistycznych' klawiszy jako kombinacje z ctrl lub alt.

Klawisze mozna tez przemapowac w WinLIRC

Jesli nie ma sie karty a tylko sam odbiornik to mozna sprobowac odebrac sygnal podpinajac go pod wejscie mikrofonowe:

C.

Reply to
Cezar

Am 18.10.2011 16:58, schrieb J.F:

Zależy które. Moje laptopy Mediona już od lat mają te funkcje z pilotem radiowym, a jak podłączyłem DVBT-Stick z IR to też działało. Nie tylko pod DVBT ale też do sterowania kompem. Też pod Linuxem, choć tu nie wszystko.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok