co tak zakłóca?

Właśnie się doktoryzuję z 433 a za chwile pewnie migruję na 868MHz :)

Zauważyłem siadanie zasięgu pilota pod hipermarketem. Zaskoczyła mnie
skala zjawiska. Za chwilę, gdy już jestem u siebie na wsi zasięg
cudownie wraca do 15 metrów. Odbiornik superreakcyjny, w pilocie SAW.

auto-złodzieje jammingują czy wredni krótkofalowcy? ;)

--
mariusz

Re: co tak zakłóca?
UBF%ytkownik mariusz napisaB3%:

To ja moBF%e swojB1% starB1% pracEA% magisterskB1% zgB3%oszEA% ponownie j=
ako20%
habilitacjEA%? Za dobrych czasF3%w oceniana byB3% na sB3%aby doktorat...
a mnie

LeClerc przy Alejach Jerozolimskich w Warszawie? Ile razy wejdEA% to musz=
EA%20
potem kluczykiem samochF3%d otwieraE6%...

Raczej systemy lokalne sklepu interferujB1% z kodami systemu.

--20%
Darek

Site Timeline