Co się dzieje? Nie widać postów

Dnia Fri, 16 Nov 2012 21:58:48 +0100, Jawi napisał(a):

Dla klientow neostrady. bo inni wyslac nie moga.

Jest Fri, 16 Nov 2012 23:05:49 +0100, J.F. pisze:

Nie jest to prawda. Już od dłuższego czasu mogą:

news://<66788197$0$26698$ snipped-for-privacy@local.news.neostrada.pl>

k.

Reply to
Krzysztof Gajdemski

Przed przesiadką warto wypróbować: news.atman.pl

Nie wymaga logowania.

Reply to
ankan

Czy możesz zacytować treść tej wiadomości? Nie potrafię go wygooglać z jakiegoś powodu:

$0$26698$ snipped-for-privacy@local.news.neostrada.pl

Reply to
Pszemol

C:\Users\Pszemol>telnet news.atman.pl 119

502 You have no permission to talk. Goodbye!

Connection to host lost.

Jasne :-)

Reply to
Pszemol

U mnie dziala bezbłędnie od kilku miesiecy, wielu znajomym rownież.

Reply to
ankan

Widzisz, Pszemol pisze z daleka, i nie ma sie co zaslaniac ze "u mnie dziala", bo u niego nie.

A jak wyjade poza Polske to tez mnie atman wpusci ?

Ja również piszę z poza kraju i nie mam z tym serwerem jakichkolwiek problemów.

Reply to
ankan

Najwyraźniej admin inaczej traktują tych co piszą z .cz a inaczej tych co piszą z .com... Może jakiś sentyment do krajów demoludów? A może jakaś dziwna ochrona antyspamowa? Nie wiem, ale nie wpuszcza i już.

Reply to
Pszemol

Pan Pszemol napisał:

Nie sentyment, tylko obawa przed całkowitą utratą kontroli. Domena .cz jest niewielka w porównaniu z całą domeną .com, ale warto napisać do admina, by otworzył serwer na konkretne whatever.com. Jest duża szansa, że dopisze do listy.

Reply to
Jarosław Sokołowski

Dnia Fri, 16 Nov 2012 18:44:00 -0600, Pszemol napisał(a):

Użyj news.eternal-september.org. Całkiem nieźle chodzi jak wynika z moich obserwacji. Co prawda, wymaga rejestracji, ale da się to znieść.

Reply to
Jacek Maciejewski

news.chmurka.net

Nie jest ogólnodostępny, ale odezwij się na priv, to założę ci konto.

a=gof-news b=chmurka.net

a@b

Reply to
Adam Wysocki