Co są warte świetlówki z Allegro?

Witam

   Na Allegro moBF%na kupiE6% tanio B6%wietlF3%wki kompaktowe, rF3%BFnych =
firm.
SB1% takBF%e firmowe, np. Osram, takie jak te (link do zdjEA%cia na serwerz=
Allegro):
http://www.tinyurl.pl?MInnUZCW
Czy to tylko tanie podrF3%bki? Czy moBF%e B6%wietlF3%wki z nielegalnego
BC%rF3%dB3%a? Czy moBF%e firmowy szajs?? A moBF%e nie ma siEA% co baE6% i m=
oBF%na je
B6%miaB3%o kupiE6%??

A co sB1%dzicie o B6%wietlF3%wkach firmy "Green Living", np. takich:
http://www.tinyurl.pl?V8JEg6Sf
Z tego, co wiem, sprzedajB1% je w TESCO. PonoE6% robi je GE i to ich
jakoB6%E6 i w ogF3%le??

Pytam, bo mam nietypowB1% lampEA%, do ktF3%rej uBF%ywaB3%em matowych BF%ar=
F3%wek
typu "B6%wieczki". Obecnie takie BF%arF3%wki sB1% juBF% praktycznie niedost=
EA%pne.
Z mieszkania bEA%dEA% korzystaE6% jeszcze maksymalnie rok, wiEA%c nie opB3%
aca
mi siEA% zmieniaE6% lampy... A zakup 6 BF%arF3%wek + rezerwa (BF%arF3%wki d=
ostEA%pne
tylko na allegro w cenie 4zB3% sztuka) wychodzi podobnie, jak zakup 6
B6%wietlF3%wek (juBF% bez rezerwy, bo powinny ten czas przeBF%yE6% spokojni=
e).
No ale moBF%e jednak nie warto siEA% rzucaE6% na niskie ceny??

Pozdrawiam
Konop

Re: Co są warte świetlówki z Allegro?
http://www.tinyurl.pl?MInnUZCW

Zasadniczo bym podejrzewal ze to jest "oryginalny" produkt z jak
najbardziej legalnego zrodla - tylko moze nie po tej sciezce
dystrybucji ktora sobie Osram wymyslil.
A ze chinski .. sprawdzic w sklepie drosze wyroby osram gdzie sa
made in.
Ale  jak tam jest naprawde i co warte - ktoz to moze wiedziec.

Plotki, plotki .. albo sie wierzy marce, albo nie :-)

A nie ma juz nigdzie zarowek w sklepie ? To w koncu nie byl az taki
poszukiwany towar, moze sie ostatnie zostaly .. choc w sumie to nie
widze powodow zeby nie wkrecic swietlowek.

Musza byc "swiecowe" ? Ja tam polecam Firefly z Carefura - kosztuja
3 zl, padna po pol roku - wymienisz sobie na gwarancji jesli
paragonu nie zgubisz :-)

J.

Re: Co są warte świetlówki z Allegr o?

Są, ale przeźroczyste... a to jednak daje po oczach, 6 takich
nieosłoniętych niczym żarówek :/... A kulki też by głupio wyglądały ;)....

No nie mówię, że nie :). Ale po prostu wolę się zorientować w temacie co
mogę i za ile :)...

  Konop

Re: Co sš warte œwietlówki z Allegro?

Wybralem sie dzis do sklepu .. sa jeszcze halogeny z reflektorem,
lekko zmatowione, 28W. Jesli to np swieciloby na sufit, to moze sie
nada.

A osramy "oryginalne" .. sa made in china :-) Tylko znacznie drozsze.
Choroba - podobaja mi sie te "swiecowe" i niektore fantazyjne .. ale
czemu one takie drogie :-)

Jeszcze jedno sobie uzmyslowilem - ze nie musisz wstawiac 6 - jesli
uda ci sie kupic mocniejsze swietlowki, to moze wystarcza 3-4.
Co prawda mocniejsza na E14 to raczej rzadkosc.

W sumie to o tak wielkich pieniadzach mowa, ze moze nie ma sie co
zastanawiac, kup, najwyzej negatywa wystawisz :-)

J.

Re: Co są warte świetlówki z Allegro?

http://www.tinyurl.pl?V8JEg6Sf

Istnieje ryzyko, że jest to specjalna "budżetowa" wersja dla TESCO.

e.

Site Timeline