co mogło sie zepsuć philips telewizor

miałem przed nim rubina 25 lat grał ok teraz kupiłem unijnego philipsa 5 lat
temu 2 tys 700 zł kosztował od 2ch lat cos sie psuje jak włoncze długo sie
uruchamia kolory i ostrość ledwo widać czy to warto serwis do niego
sprowadzać czy złom.prosze o rade

Re: co mogło sie zepsuć philips telew izor
W dniu 2009-08-01 20:55, ab napisaB3%/a:

Napisz to jeszcze raz ale po polsku i podaj wiEA%cej szczegF3%B3F3%w bo =
cena TV20%
nikogo nie interesuje ;-)

--20%
Cz.

Re: co mogło sie zepsuć philips telewizor

Napisz to jeszcze raz ale po polsku i podaj więcej szczegółów bo cena TV
nikogo nie interesuje ;-)
no tak cena nie interesuje tego co ma pieniondze ja na niego w szwecji
pracowałem i myslałemże z 10 lat podziała,,,,,,,,,,nagrzewa sie jak jakiś
lampowy jak włoncze i wszystkie kolory nie doświettone ciemne ostrosci brak
--
Cz.

Re: co mogło sie zepsuć philips telew izor
W dniu 2009-08-01 21:47, ab napisaB3%/a:

Chyba jesteB6% fanem filmu "PieniB1%dze to nie wszystko"... Tam w jednej =

scenie takiej samej pisowni uBF%yli  ;-)

PS.Po polsku miaB3%eB6% napisaE6% ;-)
PieniB1%dze, wB3%B1czEA%... reszta teBF% do d...
JuBF% siEA% zaczynam zastanawiaE6% czy po szwedzku nie zaczynasz pisaE6%?=
 ;)

--20%
Cz.

Re: co mogło sie zepsuć philips telewizor

Chyba jesteś fanem filmu "Pieniądze to nie wszystko"... Tam w jednej
scenie takiej samej pisowni użyli  ;-)

PS.Po polsku miałeś napisać ;-)
Pieniądze, włączę... reszta też do d...
Już się zaczynam zastanawiać czy po szwedzku nie zaczynasz pisać? ;)

pisze grupa elektronika a tu pisownie sprawdzają  wiadomosci zero co wy
obserwujecie ja tylko zadałem pytanie
--
Cz.

Re: co mogło sie zepsuć philips telewizor

Kineskop do wymiany

--
Irokez

Re: co mogÂło sie zepsuĂŚ philips telewizor

Bez tych magicznych znaczków: "," i "." bardzo ciężko zrozumieć o co w
ogóle chodzi w twoich postach. Szybka rada: zrób mu zdjęcie jak pracuje.
Jest szansa że ktoś to da radę z tego zdjęcia cos wywnioskować.

Re: co mogło sie zepsuć philips telewizor

http://rtfm.killfile.pl/#lajza
--
Pozdrawiam    Bad Worm    badworm[maupa]postpl
GG#2400455 ICQ#320399066

Site Timeline