Co moglo siasc w monitorze ?

Witam
Kupilem uzywany monitor, i chyba ktos mi kit wcisnal.
Monitor to samsung 19 cali z TV.
Wada: jak wlaczam (pilotem czy przyciskiem) to tylko mruga na chwile diodka,
ekran robi sie jakby ciemnieszy i nic. I tak kilkanascie razy moge. Potem
mruga po dwa azy i znowu kilkanascie razy. A potem sie wlacza, strzeli
jeszcze w glosnikach i chodzi bez problemu. Co moze byc przyczyna ?
Czy moglo sie cos takiego stac w transporcie ?

Fantom

Re: Co moglo siasc w monitorze ?

W zwi膮zku z kryzysem grupowa wr贸偶ka zosta艂a zwolniona, wi臋c niestety, na
100% nikt Ci nie powie ;)... je艣li generalnie dzia艂a, ale nie zawsze, to
na 99% jest to co艣 a'la zimny lut albo wyschni臋ty kondensator... Je艣li
winny jest lut, to jak najbardziej usterka mog艂a si臋 pojawi膰 na skutek
transportu (nadwyr臋偶one po艂膮czenie p臋k艂o, przez co teraz nie zawsze
"styka").
Pierwsza sprawa - w艂膮cz monitor (pr贸buj do skutku), daj mu chwil臋
popracowa膰 (kilka minut), wy艂膮cz i zaraz potem (po 15s) w艂膮cz ponownie.
Powt贸rz par臋 razy ten eksperyment i napisz, czy "nagrzany" w艂膮cza si臋 od
razu albo chocia偶 "szybciej" ni偶 normalnie??
Ale generalnie chyba nikt nie da sobie g艂owy uci膮膰 czy usterka by艂a
wcze艣niej czy nie... trzeba by zajrze膰 do 艣rodka, 偶eby wiedzie膰 co si臋
sta艂o...

Pozdrawiam
Konop

Re: Co moglo siasc w monitorze ?

No opisuje to co moge jako uzytkownik.

Jak juz sie wlaczy, i wylacze go po kilku sekundach to od razu mozna go
wlaczyc bez problemu. Nie udalo mi sie stwierdzic ile musi stac wylaczony
aby znowu bylyu problemy z wlaczeniem. Z zasady chce wlaczyc go na drugi
dzien - wtedy jest zawsze

Fantom

Re: Co moglo siasc w monitorze ?

Czyli ja obstawiam zimny lut - mog艂o si臋 pojawi膰 na skutek transportu...
  Mo偶esz da膰 komu艣/gdzie艣/sobie do przelutowania ;)...

Pozdrawiam
Konop

Re: Co moglo siasc w monitorze ?

Dowcip prosto z serwisu elektroda.pl. Ma艂o 艣mieszny.

Re: Co moglo siasc w monitorze ?

Gdyby艣 chcia艂 to pr贸bowa膰 naprawi膰, to mo偶esz da膰 zna膰 na priv. Nie
ciekawie to wygl膮da raczej, skoro si臋 w艂膮cza i wy艂膮cza to mo偶e by膰 i
ubity na amen, ale mo偶e te偶 jaka艣 popierd贸艂ka typu zimny lut.

Re: Co moglo siasc w monitorze ?

No na amen to chyba nie, skoro si臋 w ko艅cu w艂膮czy i dzia艂a dalej bez
zarzutu :)...

Pozdrawiam
Konop

Re: Co moglo siasc w monitorze ?

Ja mam taki TV, dzia艂a, ale jak mu si臋 co艣 odwidzi to strzeli co艣, pomaga
impuls kinetyczny w obudow臋 albo wy艂膮czenie i w艂膮czenie.

B臋d臋 szuka艂 spuchni臋tych kondensator贸w lub innych dziwnych element贸w.
Szkoda, ale za bardzo si臋 nie znam.

Pozdrawiam

Jacek

Re: Co moglo siasc w monitorze ?

Hehe Nie impuls kinetyczny tylko "Serwisowa delta Diraca" :)

Adam

Site Timeline