Co dobrze "ekranuje" diody IR?

Potrzebuję w obudowie kamery dobrze wyizolować moduł IR od reszty
kamery, szczególnie obudowy, gdyż obecnie podczerwień ciśnie się również
do środka i odbija elektronikę w szybce :) Czym to zrobić (zasłonić)?

Re: Co dobrze "ekranuje" diody IR?

Ja mam obudowy z czarnego Delrinu(R). Jak masz mało miejsca, to papier
pokryty grafitem też dość dobrze izoluje (grafit w sprayu).

Re: Co dobrze "ekranuje" diody IR?

Dzięki za szybki odzew. Gdzie takie obudowy kupujesz?

Re: Co dobrze "ekranuje" diody IR?

Nigdzie. Samemu robimy. Kawałek delrinu, wiertarka, frezarka i gotowe. Ale
to tylko prototypy, jak trzeba więcej, to zamawiamy u mechanika. A skąd
delrin bierzemy, to nie wiem, musiałbym się kolegi zapytać.

Re: Co dobrze "ekranuje" diody IR?

Na allegro sB1% prEA%ty z czarnego POM (maB3%o) i poliamidu (duBF%o). Oba
materiaB3%y obrabia siEA% caB3%kiem nieBC%le, no tylko BF%e to prEA%t, wi=
EA%c duBF%o
trzeba wyciaE6%.
Chyba w ZA TarnF3%w moBF%na nawet nieduBF%e iloB6%cia zamF3%wiE6%. My od ni=
ch
bierzemy taB6%my i prEA%ty teflonowe, z tego co kojarzEA% to bezpoB6%rednio=
,
ale nie jestem pewien, rzadko siEA% zajmujEA% takimi zamF3%wieniami.
SB1% teBF% firmy, ktF3%re tym handlujB1% detalicznie. To mam w zakB3%adkach=
:
http://www.technozbyt.net , akurat teraz jakoB6% opornie dziaB3%a, nie
kupowaB3%em u nich jeszcze, ale pamiEA%tam, BF%e teBF% rF3%BFne takie rzec=
zy
mieli i chyba nie tylko prEA%ty.

Re: Co dobrze "ekranuje" diody IR?

IR to chyba podczerwień?
To folia aluminiowa nie wystarczy?
Jak nie to obłożona styropianem lub pianką...
Cokolwiek izolującego termicznie.

To jedynie teoretycznie....
Feromon

PS Lub zmienić szybkę na nieodbijającą podczerwieni :))))

Site Timeline