cmos 4051 czy 4512

Mam w planach przełącznik kamer, który układ będzie lepszy 4051 czy

4512? A może żaden ?
Reply to
Melwin

W dniu 2010-03-16 10:57, marko1a pisze:

A 4512 ? bo akurat mają w sklepie a tamtego nie mają.

Reply to
Melwin

Użytkownik Melwin napisał:

Ten 4512 to ma w "kanale transmisyjnym" trzy klucze analogowe połączone szeregowo. Nie znam tego układu w praktyce, ale wydaje mi się, że 4051 sprawi się lepiej (pojedynczy klucz). Cena jednego i drugiego pewnie nie powala ;-) Kupić, podłączyć i spróbować.

Pozdrawiam Grzegorz

Reply to
Grzegorz Kurczyk

Trzeba niska rezystancje klucza. AFAIR 4066 ma 100R - bedzie sie robic dzielnik z impedancja kamery, wiec bez wzmacniacza sie nie obejdzie.

Reply to
Jerry1111

W dniu 2010-03-16 21:47, Jerry1111 pisze:

Czyli trzeba pomysleć nad czymś innym niż te multiplexery.

Reply to
Melwin

100R to ma ale przy 15V zasilania - dla mniejszych napiec mocno rosnie.
Reply to
plebi

Zobacz ten link - masz to opisane wady takich kluczy lopatologicznie i przyklad przelacznika o lepszych parametrach

plebi

Reply to
plebi