Ciepłomierz Kamstrup Multical 2

Nie mam instrukcji a szklana kula google milczy.  Nie wiem więc jak wejść w
tryb serwisowy. Nie wiem także jak i gdzie podłącza się czujniki temperatury
oraz impulsator przepływu.

Marek

Re: Ciepłomierz Kamstrup Multical 2
Google nei dziala?
http://kamstrup.pl/media/921/file.pdf
Dzizus...

Re: Ciepłomierz Kamstrup Multical 2

Nie wiem, ale jesli nie umiesz znalesc prostej instrukcji w google (3
sek, szukania) to lepiej nie bierz sie za podlaczanie, stracisz swieta,
nowy rok i moze do ferii uda sie podlaczyc?
Bez urazy..ale to juz smierdzi leniem

Re: Ciepłomierz Kamstrup Multical 2

AleBF% kolega Marek niczego od ciebie ani od grupy nie chciaB3%. Nic =
teBF% nie wspominaB3%, BF%e zamierza uruchomiE6% tryb serwisowy i =
podB3%B1czaE6% cokolwiek.

Marek po prostu zB3%oBF%yB3% oB6%wiadczenie BF%e czegoB6% nie znalazB3% =
i BF%e czegoB6% nie wie.

Re: Ciepłomierz Kamstrup Multical 2
No to przepraszam:)

Re: Ciepłomierz Kamstrup Multical 2

Ja teBF% :-)

Re: Ciepłomierz Kamstrup Multical 2

Póki co, doszedłem gdzie zasilanie i wejścia czuników PT500 ale nie wiem co
i jak z impulsatorem. Nie działają też żadne sztuczki z wejściem w tryb
serwisowy.

Marek

Re: Ciepłomierz Kamstrup Multical 2
http://kamstrup.pl/media/14790/file.pdf

Re: Ciepłomierz Kamstrup Multical 2

Dwa razy podsyłasz łajzo pdfy a nie raczysz zauważyć że dotyczą zupełnie
innego urządzenia.
I żeby nie było, wczoraj już je wszystkie przeglądałem. W moim nie ma
takiego menu jak w tych PDFach a i wyprowadzenia są też zupełnie inne.

Marek

Re: Ciepłomierz Kamstrup Multical 2

Dwa razy się pomylił, co sie przytrafia człowiekowi,
a Ty dwa razy pokazałeś z siebie "łajzę"
- co się też człowiekowi zdarza.

Artur(m)

Re: Ciepłomierz Kamstrup Multical 2

Ty jakimś archeologiem jesteś?

Marek

Re: Ciepłomierz Kamstrup Multical 2

...być może jestem archeologiem,
ale na pewno nie jestem wykrzykującym
 na błądzących.

Artur(m)

Re: Ciepłomierz Kamstrup Multical 2

Wróć dziecko na początek wątku, do pierwszej jego wypowiedzi i doczytaj co
on napisał. Moja reakcja była na jego głupi tekst.

Marek

Re: Ciepłomierz Kamstrup Multical 2

Jak wykazujesz reakcje taką jak zaprezentowałeś,
to znaczy, że jesteś słabszy i przegrywasz.
Niezależnie na jaki głupi tekst odpowiadasz.

Artur(m)

Re: Ciepłomierz Kamstrup Multical 2

Coś ci się wydawało, co innego umknęło...